bosannes Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ifølge sony ericssons nettsider er mmc-60-kabelen komptitabel med k750, men ikke w800. (Hvordan) går det ann? Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Den skal være kompatibel med W800i og. Synes å huske å ha sett bilder av det i hvert fall. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 jeg kan ikke skjønne annet enn at det er trykkfeil, de har jo samme bunnkontakten og er nesten to identiske mobiler Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Fint. Har tenkt å kappe av ledningen for å lodde på en minijack (hun) slik at jeg kan bruke hodetelefoner. Blir et dyrt adapter, med mindre noen billigere produkter man kan bruke for å oppnå samme resultat (Nei, jeg vil ikke bruke handsfreesettet som følger med), evt om noen som selger slikt ferdig? Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Fint. Har tenkt å kappe av ledningen for å lodde på en minijack (hun) slik at jeg kan bruke hodetelefoner. Blir et dyrt adapter, med mindre noen billigere produkter man kan bruke for å oppnå samme resultat (Nei, jeg vil ikke bruke handsfreesettet som følger med), evt om noen som selger slikt ferdig? Det adapteret du snakker om følger med i pakken W800i kommer med adapter som går fra standard-porten og til 3,5 mm mini jack (hun). Ikke noe problem altså Lenke til kommentar
beh Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det du er ute etter er vel HPM-70 Der man kan koble til det headsetet man vil (vanlig 3.5 mm jack og ikke Sony sin properitære MD jack (2.5mm) som de brukte tidligere på fjernkontroller bla.) Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Fint. Har tenkt å kappe av ledningen for å lodde på en minijack (hun) slik at jeg kan bruke hodetelefoner. Blir et dyrt adapter, med mindre noen billigere produkter man kan bruke for å oppnå samme resultat (Nei, jeg vil ikke bruke handsfreesettet som følger med), evt om noen som selger slikt ferdig? Det adapteret du snakker om følger med i pakken W800i kommer med adapter som går fra standard-porten og til 3,5 mm mini jack (hun). Ikke noe problem altså Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Bakpå coveret til MMC-60 så står det: For use with: D750i, K750, W600, W800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå