Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Windows XP ødelegger oppkoplingen min ...

Anbefalte innlegg

Har XP home edition, kjøpt med en Dell i feb. i år med egen produktnøkkel klistra til skapet og alt. Men jeg har ikke registrert meg, - føles greit slik. Fortsatt lovlig og Billy har jo fått betaling ...

Jeg her gjenopprettet systemet snart 50 ganger på 3-4 mnd. fordi jeg etter 3-4 dager mister muligheten til å få kontakt med nettserveren.

- Sist gjenopprettet jeg systemet 31. juli, - og har siden unnlatt å ta imot Windows update. - Popup-vinduet er i veien hver dag, - men maskin har koplet opp automatisk uten problemer hele tiden.

- Så lot jeg vår alles elskede Windows innstallere en oppdatering i sta, - og smokk, - så er jeg uten forbindelse. - Vel og merke først etter min frivillige frakopling. Så kommer jeg ikke inn igjen.

Gjenopprettet på nytt til et tidligerer gjenopprettingstidspunkt, - og SMOKK, så er jeg inne igjen på sekunder.

Nå skal jeg unnlate å slippe inn flere vennligsinnede hilsener fra Billy, - og se om oppringsfunksjonen fortsetter å funke ... :???:

Det var noe til Messanger som ble dyttet inn utenfra, - og muligens en sikerhetsopptatering :evil:

Og boken om LINUX med tilhørede Red Hat på egen installasjons-CD er ikke langt unna, - og skal inn i min Liam Li med Asus-HK og P4 fort som svint. Dell'en blir vel ikke så uavhengig av Billy, - men kanskje det hadde vært best ??? Eller?

Noen kommentarer, meninger eller relevate erfaringer?

:smile:

[ Denne Melding var redigert av: enter på 2002-08-05 01:40 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Historien gjentok seg i dag (ref. innlegg ovenfor), måtte hente inn et tilleggsprogram fra ms for å lese noe skit, og vips så får jeg ikke koplet opp neste gang.

- Gjennopprettet sustemet, - og vips så er jeg inne!!! Noen som forstår ???

Lenke til kommentar

Du leste kanskje bare siste linje? Ikke særlig lurt.

Det du beskriver er neppe XP i seg selv sin skyld. Jeg går god for billern akkurat på det. Bruker du noe 'suspekt' software som kan leke med registret ditt? Evt. en dårlig driver til modem/nettverkskort? Har du prøvd å reinstallere windows? Viss ja, virker det med driverne enda mer sannsynlig. Viss nei, test det. En kan jo også dra inn den eviggode unnskyldninga med PSU, men det er bare alt for utrolig at PSU skal ha noe med dette å gjøre :razz: Du kan kanskje oppdatere bios? Forstår ikke hvorfor det skulle hjelpe, men skader ikke å prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...