Gå til innhold

Hvordan bruke Battlerecorder?

Anbefalte innlegg

Kankjse litt "noobete" spørsmål, men hvordan bruker jeg BattleRecorder når jeg spiller? Har lest readme filen og søkt på nettet, men skjønner fremdeles ikke hvordan jeg bruker denne funksjonen.. Har sett at det er et eget filter for det i browseren. Er det bare enkelte servere som har denne funksjonen, eller kan jeg bruke recorder på alle serverne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har ikke testet så mye selv, men jeg kan skrive litt om det jeg har funnet ut.

1. Spill en runde på en server som støtter battlerecorder (eks. Battlefield.no #1)

2. Gå inn på community. Der vil rundene du har spillt stå oppført i en liste. Klikk på en og last ned. Når du har lastet ned hele filen trykker du play.

3. Replayen av runden starter og jeg startet i freecam. Da styrer man rundt i replayen akkurat som når du bruker clip-kode i doom.

4. Ved å trykke på "Q" kommer en meny opp på skjermen hvor du kan velge hastigheten du vil spille av replayen i. Du kan også bruke nummertastene for å velge hastigheten.

5. Ved å trykke "T" (tror jeg det var) så kommer en meny opp hvor du kan velge freecam eller å følge en spiller. Du kan også bruke "space" for å velge spiller.

6. For å ta en screenshot trykker du på "print screen" og bildene legger seg i samme mappen som når du tar screens live i spillet.

Håper dette hjalp litt. Om andre har mer å legge til så gjør det.

Da forventer jeg mange fete screenshots i screenshots-tråden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...