Maranai Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 jeg elsker nextgentel. -stabilt -lite nedetid -bra support (e-mail) -de økte hastigheten min fra 2000 kbps til 3500 kbps (studenttilbud) Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Da er du et hyggelig unntak, fint for deg Lenke til kommentar
clario Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 jeg elsker nextgentel. -stabilt -lite nedetid -bra support (e-mail) -de økte hastigheten min fra 2000 kbps til 3500 kbps (studenttilbud) Hvor bor du da ? Tenker på nede tiden, om det kan ha noe om hvor du bor. Her jeg bor sliter folk med nedetid Lenke til kommentar
genetex Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg hater telenor. Denne posten kommer sikkert til å bli flamet og stengt, men jeg har ikke tenktå flame deg. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Herregud har bestilt ADSL2+ og får FORTSATT Ikke leveringsdato. Dritt folk... syns det er tragisk at jeg må via NGT for å få en høyhastighets linje i Bergensområdet. ENESTE grunnen til at jeg velger NGT ! Ringte for noen dager siden til salgsavdelingen som satte meg over til kundeservice som igjen satte meg over til levereanse. Lenke til kommentar
Maranai Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) jeg bor i utkanten av OSLO. hatt nextgentel i 3 år. Fatter ikke at man ikke kan elske dem laster ned nå fra usenext på 460 kb/s ojojo .. aldri hatt så høy hastighet. Megabytene går så fort!! Endret 7. august 2005 av Maranai Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 jeg elsker nextgentel. -stabilt -lite nedetid -bra support (e-mail) -de økte hastigheten min fra 2000 kbps til 3500 kbps (studenttilbud) Heldig du, jeg har: Data rate 1472 Kbps down; 352 Kbps up Det er forsåvidt ikke NGT sin feil, men dårlige linjer. Må "retraine" ADSL boksen omtrent daglig. Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hatt NGT i 4 år eller noe nå, hatt nedetid på 5 min! Bor i Trondheim. Begynte på Bravo 640kbit inn, gratis økning i små mengder gjennom tida helt opp til 1450kbit, da oppgraderte vi til delta 3000. 2 uker etter fikk vi 3600 inn uten noe ekstra betaling, og nå sist, 4200 inn Laster ned i 540 kb/s, greit det ja! Lenke til kommentar
Maranai Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Hatt NGT i 4 år eller noe nå, hatt nedetid på 5 min! Bor i Trondheim.Begynte på Bravo 640kbit inn, gratis økning i små mengder gjennom tida helt opp til 1450kbit, da oppgraderte vi til delta 3000. 2 uker etter fikk vi 3600 inn uten noe ekstra betaling, og nå sist, 4200 inn Laster ned i 540 kb/s, greit det ja! Ja jeg husker å ha begynt på Bravo 640 kbit in, så gratis økning, litt om gangen til 2000 kbit. Og nå for 7-8 timer siden fikk jeg oppgradert til 3600 kbit på grunn av student tilbud (håper å kunne nå de NTNU 10mbitttt jævlene en dag :!: ) Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kan bare si meg fornøyd med Telenor. Ringte den anngående oppdatering av linje fra 2 til 4 megabit. Kunne ikke levere det pga for lang linjelengde så jeg fikk en måned gratis adsl pluss 20% på telefon til mobiler og super lørdag og ymse rabatter i hytt og pine. Ble helt overveldet av service fra Telenor. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=431730&st=20 En iskrem til den som finner en post der det skrytes av kundeservicen til NGT Adresse? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kan jo slenge meg på her, hatt Nextgentel i Oslo over et år nå, linja har aldri vært nede og de er veldig konkurransedyktige på pris, fått en del gratis økninger. Veldig fiffig at de åpna slusene i hele sommer for en liten engangs-sum også, har 6944/864 for øyeblikket. Det eneste jeg har noe å utsette på er kunde-service, om man skulle trenge det. På det området er de rett og slett for dårlige. Lenke til kommentar
TeCh2pe Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Har Echo (8032/864) i teorien, som holder ganske bra. Da jeg har 79xx/864 og uploden pleier ligge på godt over 90kb. Laster max load på newsgroup/usenet Nedetid er det lite av, en til to ganer i året, om ingen ting i det hele. Bor ca. 1000 meter fra sentralen på Voss. Så linja er ganske stabil den Ergo så er jeg ganske godt fornøyd med NextGenTel. Lengter litt etter bedre tilbud her, som Lyse med (50/25mbit) osv. til en overkommelig pris Endret 7. august 2005 av TeCh2pe Lenke til kommentar
taulen Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har Echo (8032/864) i teorien, som holder ganske bra.Da jeg har 79xx/864 og uploden pleier ligge på godt over 90kb. Laster max load på newsgroup/usenet Nedetid er det lite av, en til to ganer i året, om ingen ting i det hele. Bor ca. 1000 meter fra sentralen på Voss. Så linja er ganske stabil den Ergo så er jeg ganske godt fornøyd med NextGenTel. Lengter litt etter bedre tilbud her, som Lyse med (50/25mbit) osv. til en overkommelig pris Akkurat samme her, bor på voss, litt lengre avstand, så her har jeg bare 69xx/864 Veldig fornøyd, lite nedetid, så bare happy faces her Lenke til kommentar
clario Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 -de økte hastigheten min fra 2000 kbps til 3500 kbps (studenttilbud) Men det er ikke så mye som lævrandøren min økte, de tok nemlig min "stakkarslige" 512 kbps linje å økte den til hele 2000 kbps Firedobling uten en krone mer å betale.. Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har den siste hatt litt behov for kundeservice da jeg har drevet med litt overføring av abb med forhåndsbetalt faktura o.s.v. Så har vært i kontakt med de 4 ganger på 2 uker. Først det negative: Det tar TID å komme igjennom! (1 gang 30 mins, 2. gang 45 mins, 3 gang 35 mins, 4 gang 10(!)). Men etter å ha fått svar, så har alt foregått prikkfritt. Overføringen av abb ble gjort dagen etter jeg ringte første gang (fikk beskjed om at det kunne ta opptil 3 mnd ) Her må de ha overgått seg selv! Det er kanskje i utgangspunktet å forvente at overføring av abb fra ên person til en annen skal gå knirkefritt, men nå snakker vi altså om NGT her . Ellers er linja fjellstabil, ingen rot med fakturaer, hastigheten er upåklagelig ..og generelt må jeg sies å være en storfornøyd NGT kunde . Bare håper de klarer å forbedre svartiden på support. Jeg ble rimelig lei av ventemusikken. Spesielt siden enkelte sanger hang seg opp og ble spilt i repeat i 40 mins... Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har Echo 8000 og får ca 46xx kbit/s elendig synes jeg. Og kundeservicen deres er et kapittel for seg selv. Fikk tilsendt feil trådløs router og etter 3 tlf samtaler og MANGE mails så klarte de å sende meg helt lik router som jeg hadde fra før. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Lyse Hatt litt problemer med lyse-tv i det siste, men internettet er det aldri problemer med. Har 4mbit\4mbit Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 NGT= Total Rip-off Ble lovet Adsl2+ innen 8 uker, har nå sittet uten i 4mnd og betaler for echo 2 linje og nextphone 2 (som følger med ADSL2+), noe som er dyrere enn Echo2.. Fikk Nextphone2 fra min Echo2 bestilling. Eneste grunnen til at jeg er dum nok til å sitte med NGT er fordi de har linjer som er brukbare i motsettning til endel andre. Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Lyse Aldri opplevd å ha nedetid, super hastighet ogå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå