Gå til innhold

Råe spill grafikkmessig?

Anbefalte innlegg

Min mening ang HL2 og F.E.A.R diskusjonen:

I virkligheten så tviler jeg en tønne hadde flydd som den gjør i HL2.. Syns de virker alt for lette der. I F.E.A.R derimot så syns jeg det var mye bedre/ekte vekt feeling over gjenstandene... Ja det ser noe flashy å fett ut i HL2 men syns det var bedre i F.E.A.R.

My 2 cents

ZxL

Edit: Så ikke warning fra moderator før nå. Slett hvis du ønsker

Endret av ZeXeL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lite spørsmål.

Så langt så er vel RTW det eneste RTS/Strategi spillet som noen mener har passe/fin grafikk, men hva med C&C Generals og exp pakken Zero Hour da?

Har nemlig spillet liggende fikk litt lyst til å gi det en sjanse igjen..

Edit: Glem det, etter min mening så det ikke særlig pent ut :p

Søren og altså fikk veldig lyst på et startegi spill nå, får vel vente til AoE 3 det blir nok digg :)

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
Tar en sjangs og nevner Rome Total War. Dette er per dags dato det mest grafisk krevende strategispillet der ute. Ikke nok med det, alt annet med spillet er knall bra. Sett grafikken på fullt og unitsize på huge. Sett opp med maks anntall hærer. Da ender du opp med rundt 10 000 soldater. Da skal maskinen virkelig få bryne seg.

R:TW er faktisk ikke grafikkkrevende i det hele tatt. Det er noe som noen ser på som en "svakhet" ved grafikkmotoren i spillet. Den drar de meste rett fra prosessoren, ikke skjermkortet. Litt vanskelig å forklare dette på Norsk og ikke Engelsk, men ihvertfall. R:TW er ikke et spill man tester skjermkortet sitt på, men heller en prosessor tester! ;)

Må også nevne at SWAT 4 bygger på Unreal 2004 motoren, og er egentlig ikke så veldig imponerende lenger..

Grafikkmessig sier jeg Half Life 2, Doom 3, Far Cry, Chronicles of Riddick, Kanskje Battlefield 2, eventuelt Lock on: Modern Air Combat. Det krever ganske heftige saker for å kjøre fullt ut!

Endret av Earth657
Lenke til kommentar

Tror du sikkert kan prøve command and conquer generals, men grafikken er egentlig ikke noe å skryte av lengre...

Dessuten blir spillet fryktelig kjipt, når en vet at en kan hoppe inn i like store kart via bf2, og oppleve det hele fra bakkenivå.

;)

Spilte c&c gen ganske nylig, likte d før...skikkelig lei nå...

Lenke til kommentar
Tror du sikkert kan prøve command and conquer generals, men grafikken er egentlig ikke noe å skryte av lengre...

Dessuten blir spillet fryktelig kjipt, når en vet at en kan hoppe inn i like store kart via bf2, og oppleve det hele fra bakkenivå.

;)

Spilte c&c gen ganske nylig, likte d før...skikkelig lei nå...

Hvis du zoomer inn på enhetene, så ser du hvor dårlig grafikken er. Rangers'ene går i turkise drakter og bærer pinner over skuldrene :blush: Men gameplayet er bra da :yes:

Lenke til kommentar
Doom III er vel den beste FPS.

Doom 3 er da langt ifra det beste fps spillet grafisk sett :roll:

F.E.A.R ser så _sinnsykt_ rått ut med alt på maximum + aa :) F.E.A.R er IMO det mest imponerende spillet grafikkmessig, av alle sjangrer :)

Spillet krever jo dessuten så mye mer enn Far cry. Fatter ikke hvordan folk kan si at Far cry ser så sykt ut lengre :O

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

F.E.A.R ser så _sinnsykt_ rått ut med alt på maximum + aa :) F.E.A.R er IMO det mest imponerende spillet grafikkmessig, av alle sjangrer :)

Spillet krever jo dessuten så mye mer enn Far cry. Fatter ikke hvordan folk kan si at Far cry ser så sykt ut lengre :O

Høh, syns det ser helt Robocop ut. Det eneste impnerende var menneskenes bevegelser. Og ja, har prøvd å kjøre den nogenlunde på maks.

Lenke til kommentar

øø fordi ett spill krever mer enn ett annet så betyr jo ikkje det at spillet automatisk ser bedre ut :roll:

Men eg Syns FarCry og FEAR har hver sine grafiske kvaliteter sånn sett.

Lenke til kommentar

Vel, det er bare fakta at Far Cry er _PENT_ ute!

Jeg kjenner ingen andre spill som til dags dato har greid det samme. Du kan se så utrolig langt, mange trær, pent vann!

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...