Wyldelife Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Splinter Cell:Chaos Teory(leif) krever nok masse Lenke til kommentar
zeox Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tror Far Cry er meget bra for testing av nyere skjermkort. Har en meget MEGET god grafikk, dog heller laber story og fysikk, men krever virkelig en del for å kjøre flytende. laber fysikk???! fysikken i farcry er fantastisk bra! Fantastisk bra? Nei. Leter du etter fysikk nå tildags, leter du ette Half-Life 2 Syns definnitivt F.E.A.R har bedre fysikk enn HL2, til tross for at de bruker samme motor da.. Samme motor? Trodde F.E.A.R bygget på en ny motor jeg.. tipper han mente fysikk-motor. begge spillene bruker havok 2.0 Lenke til kommentar
COMMANDO X Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kan vel prøve meg på Act of War. Nydelig grafikk når du har alt på fult Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Synd at det nesten bare er fps spill som blir nevnt her, grunnen er vel at det ikke finnes noe grafikk-perle blant andre typer sjangere enda?... såklart kan du vente til spill som f.eks: -Age of empires 3 -Call of duty2 -Operation flashpoint 2 tror de kommer ut til høsten - vintern (er litt usikker) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) såklart kan du vente til spill som f.eks: -Age of empires 3 -Call of duty2 -Operation flashpoint 2 tror de kommer ut til høsten - vintern (er litt usikker) Eller The Elder Scrolls IV: Oblivion! Det spillet kommer til å ha fantastisk grafikk! Edit: leif Endret 8. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 AoE 3 skal jeg garantert skaffe meg, det samme med The Elder Scrolls IV: Oblivion. Noen som foresten vet når The Elder Scrolls IV: Oblivion vil bli komme? Lenke til kommentar
marth Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 bf2 har nice grafikk. blir spennende å se cod2 og operation flashpoint2 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Noen som foresten vet når The Elder Scrolls IV: Oblivion vil bli komme? Er du ute etter ein utgivelsedato er det bare å søke etter heile, eller deler av speltittelen i gamer.no sin søkemotor. Oblivion kjem 18. november. http://gamer.no/product.php?productId=22848 Ellers så trur eg du har fått med deg dei mest krevande spela i lista di. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Jo sant, var bare litt for lat i øyeblikket jeg skrev Og du har vel også rett i at de fleste mest krevende spillene har blitt listet opp nå ja.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Synd at det nesten bare er fps spill som blir nevnt her, grunnen er vel at det ikke finnes noe grafikk-perle blant andre typer sjangere enda?... Kanskje det, eller kanskje ikke. Men jeg tror det kreves mer å kjøre TPS/FPS spill en mange/flestparten av dagens andre spill i andre sjangrer. Og fysikken i Far cry står jeg fremdeles på. Kan ikke akkurat si det er så veldig bra fysikkmotor når likene du dreper er nesten stiv som en stokk. Endret 9. august 2005 av Bear^ Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) [Prøvde å Quote det som ble sagt tidligere om fysikken til F.E.A.R. ^^] Eg, for min del, synes ikke F.E.A.R. har bedre fysikk enn HL2 - ligger ikke i nærheten en gang. Vet ikke om det bare er meg, men man kan jo ikke velte en bensinkanne eller whatever.. Vil si HL2 er på toppen innen fysikk enda. -Jar Endret 9. august 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 [Prøvde å Quote det som ble sagt tidligere om fysikken til F.E.A.R. ^^] Eg, for min del, synes ikke F.E.A.R. har bedre fysikk enn HL2 - ligger ikke i nærheten en gang. Vet ikke om det bare er meg, men man kan jo ikke velte en bensinkanne eller whatever.. Vil si HL2 er på toppen innen fysikk enda. -Jar Jeg velta en hel masse i FEAR jeg. Skal vel litt mer til å velte et oljefat enn å bare dulte borti det. Husk at det også er instillinger på fysikkmotoren. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Bf2 har ikke verdens beste grafikk ( den er ikke dårlig heller), men kreven mye av maskina di. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Enig. BF2 er ingen grafisk perle Lenke til kommentar
marth Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 bf2 har fin grafikk når du har på høyeste innstillingene.. er ikke noe å klage over der Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Klager ikke.. Sier ikke at det ikke er fin grafikk. Men det jeg sier er at det spillet ikke revelusjonerer på noen måte. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 zeOx[' date=08/08/2005 : 13:25] Tror Far Cry er meget bra for testing av nyere skjermkort. Har en meget MEGET god grafikk, dog heller laber story og fysikk, men krever virkelig en del for å kjøre flytende. laber fysikk???! fysikken i farcry er fantastisk bra! Fantastisk bra? Nei. Leter du etter fysikk nå tildags, leter du ette Half-Life 2 Syns definnitivt F.E.A.R har bedre fysikk enn HL2, til tross for at de bruker samme motor da.. Samme motor? Trodde F.E.A.R bygget på en ny motor jeg.. tipper han mente fysikk-motor. begge spillene bruker havok 2.0 Mhm, begge spillene benytter HAVOK som fysikkmotor men har forskjellig grafikkmotor osv.. Men jeg syns ialelfall at F.E.A.R har fått mer ut av HAVOK motoren enn HL2 klarer.. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Klager ikke.. Sier ikke at det ikke er fin grafikk. Men det jeg sier er at det spillet ikke revelusjonerer på noen måte. Syns BF2 grafikken var drit jeg!! Vannet ser utrolig dårlig ut når du svømmer i det eller kommer for nærme.. Tekstur messig så syns jeg heller ikke spillet scorer på topp, men hva det krever dermimot er helt vannvittig! Men jeg syns ikke BF2 var no morro egentlig jeg.. Var som Doom3.. Alle trodde at det var en perfekt pærle men når alt kommer til alt så er det ikke noe bra egentlig. BF2 er bare en oppgradering av BF, littigranne bedre grafikk men krever 4 ganger mer! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Klager ikke.. Sier ikke at det ikke er fin grafikk. Men det jeg sier er at det spillet ikke revelusjonerer på noen måte. Syns BF2 grafikken var drit jeg!! Vannet ser utrolig dårlig ut når du svømmer i det eller kommer for nærme.. Tekstur messig så syns jeg heller ikke spillet scorer på topp, men hva det krever dermimot er helt vannvittig! Men jeg syns ikke BF2 var no morro egentlig jeg.. Var som Doom3.. Alle trodde at det var en perfekt pærle men når alt kommer til alt så er det ikke noe bra egentlig. BF2 er bare en oppgradering av BF, littigranne bedre grafikk men krever 4 ganger mer! Egentlig helt enig. Sier det jeg sa for å ikke starte en gigantisk diskusjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå