Gå til innhold

Råe spill grafikkmessig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror Far Cry er meget bra for testing av nyere skjermkort. Har en meget MEGET god grafikk, dog heller laber story og fysikk, men krever virkelig en del for å kjøre flytende.

laber fysikk???!

fysikken i farcry er fantastisk bra!

Fantastisk bra? Nei.

Leter du etter fysikk nå tildags, leter du ette Half-Life 2 :)

Syns definnitivt F.E.A.R har bedre fysikk enn HL2, til tross for at de bruker samme motor da..

Samme motor? Trodde F.E.A.R bygget på en ny motor jeg..

tipper han mente fysikk-motor. begge spillene bruker havok 2.0

Lenke til kommentar
Synd at det nesten bare er fps spill som blir nevnt her, grunnen er vel at det ikke finnes noe grafikk-perle blant andre typer sjangere enda?...

såklart kan du vente til spill som f.eks:

-Age of empires 3

-Call of duty2

-Operation flashpoint 2

tror de kommer ut til høsten - vintern (er litt usikker)

Lenke til kommentar
Synd at det nesten bare er fps spill som blir nevnt her, grunnen er vel at det ikke finnes noe grafikk-perle blant andre typer sjangere enda?...

Kanskje det, eller kanskje ikke. Men jeg tror det kreves mer å kjøre TPS/FPS spill en mange/flestparten av dagens andre spill i andre sjangrer.

Og fysikken i Far cry står jeg fremdeles på. Kan ikke akkurat si det er så veldig bra fysikkmotor når likene du dreper er nesten stiv som en stokk.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

[Prøvde å Quote det som ble sagt tidligere om fysikken til F.E.A.R. ^^]

Eg, for min del, synes ikke F.E.A.R. har bedre fysikk enn HL2 - ligger ikke i nærheten en gang. Vet ikke om det bare er meg, men man kan jo ikke velte en bensinkanne eller whatever.. Vil si HL2 er på toppen innen fysikk enda.

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
[Prøvde å Quote det som ble sagt tidligere om fysikken til F.E.A.R. ^^]

Eg, for min del, synes ikke F.E.A.R. har bedre fysikk enn HL2 - ligger ikke i nærheten en gang. Vet ikke om det bare er meg, men man kan jo ikke velte en bensinkanne eller whatever.. Vil si HL2 er på toppen innen fysikk enda.

-Jar

Jeg velta en hel masse i FEAR jeg. Skal vel litt mer til å velte et oljefat enn å bare dulte borti det. Husk at det også er instillinger på fysikkmotoren.

Lenke til kommentar
zeOx[' date=08/08/2005 : 13:25]
Tror Far Cry er meget bra for testing av nyere skjermkort. Har en meget MEGET god grafikk, dog heller laber story og fysikk, men krever virkelig en del for å kjøre flytende.

laber fysikk???!

fysikken i farcry er fantastisk bra!

Fantastisk bra? Nei.

Leter du etter fysikk nå tildags, leter du ette Half-Life 2 :)

Syns definnitivt F.E.A.R har bedre fysikk enn HL2, til tross for at de bruker samme motor da..

Samme motor? Trodde F.E.A.R bygget på en ny motor jeg..

tipper han mente fysikk-motor. begge spillene bruker havok 2.0

Mhm, begge spillene benytter HAVOK som fysikkmotor men har forskjellig grafikkmotor osv..

Men jeg syns ialelfall at F.E.A.R har fått mer ut av HAVOK motoren enn HL2 klarer..

Lenke til kommentar
Klager ikke.. Sier ikke at det ikke er fin grafikk. Men det jeg sier er at det spillet ikke revelusjonerer på noen måte. :)

Syns BF2 grafikken var drit jeg!!

Vannet ser utrolig dårlig ut når du svømmer i det eller kommer for nærme..

Tekstur messig så syns jeg heller ikke spillet scorer på topp, men hva det krever dermimot er helt vannvittig!

Men jeg syns ikke BF2 var no morro egentlig jeg.. Var som Doom3.. Alle trodde at det var en perfekt pærle men når alt kommer til alt så er det ikke noe bra egentlig.

BF2 er bare en oppgradering av BF, littigranne bedre grafikk men krever 4 ganger mer! :(

Lenke til kommentar
Klager ikke.. Sier ikke at det ikke er fin grafikk. Men det jeg sier er at det spillet ikke revelusjonerer på noen måte. :)

Syns BF2 grafikken var drit jeg!!

Vannet ser utrolig dårlig ut når du svømmer i det eller kommer for nærme..

Tekstur messig så syns jeg heller ikke spillet scorer på topp, men hva det krever dermimot er helt vannvittig!

Men jeg syns ikke BF2 var no morro egentlig jeg.. Var som Doom3.. Alle trodde at det var en perfekt pærle men når alt kommer til alt så er det ikke noe bra egentlig.

BF2 er bare en oppgradering av BF, littigranne bedre grafikk men krever 4 ganger mer! :(

Egentlig helt enig. Sier det jeg sa for å ikke starte en gigantisk diskusjon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...