Nitrius Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vet om doom3, farcry og HL2 og demoen til F.E.A.R Men finnes det noe andre spill f.eks? Har nemlig bestilt en liten oppgradering til pcen min og har lyst til å få testa pcen til sitt yterste når delene kommer i løpet av uka som kommer Så noen tips? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 The Cronicles of The Riddick: Escape from Butcher Bay, heftig. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 BF2 selvfølgelig... Sett alt på maks og la maskinvaren din få bryne seg! Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Doom3: Resurrection of Evil ^^ -Jar Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Max Payne 2 Fahrenheit S.W.A.T. 4 Endret 7. august 2005 av K9 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 The Cronicles of The Riddick: Escape from Butcher Bay, heftig. ja, det er virkelig digg grafikk! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Får kansje gå til innkjøp av The Cronicles of The Riddick da, BF2 har jeg. Doom3 - ja vet det krever en del, men vet ikke om jeg tør å spille det Max Payne 2 - er det imponerende grafikk messig? fikk ikke helt følelsen av det når jeg testet det for en god stund tilbake, men det er med maskinvarer jeg sitter med nå da.. Fahrenheit - Ja vel? mener å ha sett spillet men ikke lest stort mye om det... S.W.A.T. 4 - Har sett screens ser fint ut men ja vet ikke helt... har lyst på et spill der grafikken rett og slett bare er nydelig og det vil jo da si at det kommer til å kreve sitt av maskinvare og det er akkurat derfor jeg er på jakt etter et slik spill nå. Edit: Og det finnes vel andre sjangere enn bare FPS som kan trå til med rå grafikk? Finnes det f.eks ingen strategi spill med nydelig grafikk? Endret 7. august 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Sykt at ikke Far Cry er nevnt enda.. Grafikken er fortsatt noe av det beste jeg har sett. Er en nytelse å spille det på fullt! EDIT: Får visst lære meg å lese bedre neste gang Endret 8. august 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Far Cry er nevnt i første posten. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tar en sjangs og nevner Rome Total War. Dette er per dags dato det mest grafisk krevende strategispillet der ute. Ikke nok med det, alt annet med spillet er knall bra. Sett grafikken på fullt og unitsize på huge. Sett opp med maks anntall hærer. Da ender du opp med rundt 10 000 soldater. Da skal maskinen virkelig få bryne seg. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Splinter Cell Chaos Theory krever også en god del på max ytelse!! ANBEFALES!! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Får kansje gå til innkjøp av The Cronicles of The Riddick da, BF2 har jeg. Doom3 - ja vet det krever en del, men vet ikke om jeg tør å spille det Max Payne 2 - er det imponerende grafikk messig? fikk ikke helt følelsen av det når jeg testet det for en god stund tilbake, men det er med maskinvarer jeg sitter med nå da.. Fahrenheit - Ja vel? mener å ha sett spillet men ikke lest stort mye om det... S.W.A.T. 4 - Har sett screens ser fint ut men ja vet ikke helt... har lyst på et spill der grafikken rett og slett bare er nydelig og det vil jo da si at det kommer til å kreve sitt av maskinvare og det er akkurat derfor jeg er på jakt etter et slik spill nå. Edit: Og det finnes vel andre sjangere enn bare FPS som kan trå til med rå grafikk? Finnes det f.eks ingen strategi spill med nydelig grafikk? nå må du vite at Max Payne ikke er et utrolig nytt spill. til å være på den tiden det kom ut var det veldig bra grafikk. last ned demoen til fahrenheit så får du se S.W.A.T. 4 har veldig bra graifikk. har spillet selv. er fornøyd med grafikken men blir litt lei konsptet av spillet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 syntes ikke grafikken på farenheit var så bra jeg :S Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Max Payne 2 har bra grafikk, til sin tid, men er jo som sakt fra før ikke helt nytt og selv jeg med mitt FX 5600 klarer å kjøre det på fult med alt på så det er ikke akkurat rette spillet til å teste PCen for fult. Tror Far Cry er meget bra for testing av nyere skjermkort. Har en meget MEGET god grafikk, dog heller laber story og fysikk, men krever virkelig en del for å kjøre flytende. Doom 3 er også en grafisk perle, men det er bare dumt at du får ikke testa maks på skjermkorte siden det er nesten bare trange ganger i det spillet. Half-Life 2 kan vel også brukes til grafisk testing. Krever også en del. Har ikke spillet demoen av F.E.A.R, da jeg bare ISDN Men du kan også bruke benchmark programmer for å teste fult ut Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tror Far Cry er meget bra for testing av nyere skjermkort. Har en meget MEGET god grafikk, dog heller laber story og fysikk, men krever virkelig en del for å kjøre flytende. laber fysikk???! fysikken i farcry er fantastisk bra! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tror Far Cry er meget bra for testing av nyere skjermkort. Har en meget MEGET god grafikk, dog heller laber story og fysikk, men krever virkelig en del for å kjøre flytende. laber fysikk???! fysikken i farcry er fantastisk bra! Fantastisk bra? Nei. Leter du etter fysikk nå tildags, leter du ette Half-Life 2 Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tror Far Cry er meget bra for testing av nyere skjermkort. Har en meget MEGET god grafikk, dog heller laber story og fysikk, men krever virkelig en del for å kjøre flytende. laber fysikk???! fysikken i farcry er fantastisk bra! Fantastisk bra? Nei. Leter du etter fysikk nå tildags, leter du ette Half-Life 2 Syns definnitivt F.E.A.R har bedre fysikk enn HL2, til tross for at de bruker samme motor da.. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) FarCry krever mest hos meg, grafikkmessig.. Mye pga. store landskap/områder. AMD 3200+, 2 gig XMS RAM, Radeon X800XT... Endret 8. august 2005 av w0d00 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tror Far Cry er meget bra for testing av nyere skjermkort. Har en meget MEGET god grafikk, dog heller laber story og fysikk, men krever virkelig en del for å kjøre flytende. laber fysikk???! fysikken i farcry er fantastisk bra! Fantastisk bra? Nei. Leter du etter fysikk nå tildags, leter du ette Half-Life 2 Syns definnitivt F.E.A.R har bedre fysikk enn HL2, til tross for at de bruker samme motor da.. Samme motor? Trodde F.E.A.R bygget på en ny motor jeg.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Synd at det nesten bare er fps spill som blir nevnt her, grunnen er vel at det ikke finnes noe grafikk-perle blant andre typer sjangere enda?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå