Gå til innhold

Overklokking.nos 3d mark team..en sørgelig sak..

Anbefalte innlegg

Skulle vel egentlig stått historie i stedet for sak.. men men.. fikk ikke plass..

Etter å ha benchet for Overklokking.no sitt 3 d mark team er jeg nå lei!! Mektig lei..

I begynnelsen av April ble det sagt at "ett nytt system er like om hjørnet"... min kommentar til dette... Det må være et gedigent hjørne...

Lurer på om det også er andre som er irriterte på dette..

Jeg for min del har fått nok.. ser meg om etter et nytt 3d mark team...litt synd da jeg nå er oppe i 42 k i 01...

Men... nok er nok..

Endret av stoolman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet jo hvilket 3dmarkteam som har de beste resultatene =) Kinc sitt nye forsøk for TS er jo helt utrolig (dog ikke på teamet,men får se bilder alikvell).

Synd at ting tar tid ,men thats life :) Bestilte du cascaden fra KEB?

Og ang sig: slår prommyen din oldman sin?

Lenke til kommentar

Hva mangler du Stoolman? Hvis du har tips til noe som vil forbedre situasjonen, så skal jeg selvsagt se hva jeg får til...

Når det gjelder 3dmark systemet, så er programmeringen på plass og testet, men vi mangler integrasjon mot resten av siden. Da Vidar "sluttet" og drift ikke har tid, så har jeg sett meg nødt til å gjøre det meste selv, og det tar tid når jeg vet så alt for lite ang php og pub-systemet vi bruker.

Ser på mulighetene til å kjøre hele systemet som standalone en så lenge, men full integrasjon er selvsagt å foretrekke.

At det har vært sommer, og jeg har kjørt skuta mer eller mindre alene hjelper selvsagt ikke på å få ting som dette opp å gå. Selvsagt er ikke det en unnskyldning, men ting tar tid når man jobber i en evig oppverbakke ;)

Jeg håper derimot å ha ting oppe å gå i løpet av aug/sep, må bare lære meg litt mer php og CSS først :)

Lenke til kommentar
Du vet jo hvilket 3dmarkteam som har de beste resultatene =) Kinc sitt nye forsøk for TS er jo helt utrolig (dog ikke på teamet,men får se bilder alikvell).

Synd at ting tar tid ,men thats life :)  Bestilte du cascaden fra KEB?

Og ang sig: slår prommyen din oldman sin?

Jepp, etter sigende skal prommien min slå Oldman sin.. det sa KEB iallefall.. og ja.. Cascaden er selvsagt fra KEB

Endret av stoolman
Lenke til kommentar
Hva mangler du Stoolman? Hvis du har tips til noe som vil forbedre situasjonen, så skal jeg selvsagt se hva jeg får til...

Når det gjelder 3dmark systemet, så er programmeringen på plass og testet, men vi mangler integrasjon mot resten av siden. Da Vidar "sluttet" og drift ikke har tid, så har jeg sett meg nødt til å gjøre det meste selv, og det tar tid når jeg vet så alt for lite ang php og pub-systemet vi bruker.

Ser på mulighetene til å kjøre hele systemet som standalone en så lenge, men full integrasjon er selvsagt å foretrekke.

At det har vært sommer, og jeg har kjørt skuta mer eller mindre alene hjelper selvsagt ikke på å få ting som dette opp å gå. Selvsagt er ikke det en unnskyldning, men ting tar tid når man jobber i en evig oppverbakke ;)

Jeg håper derimot å ha ting oppe å gå i løpet av aug/sep, må bare lære meg litt mer php og CSS først :)

PhP og Css ja.. det er jeg ute å kjøre allerede...Vel.. det jeg dog setter meget stor pris på er at ting blir tatt seriøst.. Og jeg vet av egen erfaring hvordan det er å dra en skute alene.. Ikke gøy.. Men, jeg avventer situasjonen, og håper at 3D mark teamet er oppe å går igjen snart..

Vil forresten legge til at dette var en litt annen respons enn jeg fikk tidligere.. Ment i positiv retning..

Stå på Pritorian, så skal jeg være trofast jeg..

Endret av stoolman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...