Share the pain Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 ja... og det er det eneste de har i felles med en dolk også.en dolk er en halvlang tynn/slank kniv, ikke en klumptete tykk suvenirsak. Dolk = skapt til å stikke folk i ryggen med Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 "Ja, Karen Marie, da setter vi tilbake til norgesmesterskapet i flisespikkeri" Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Skamdårlig bilde, men jeg hadde ikke noe bra kamera for hånda. Addendum: den er blunt og 80 cm lang, skal se om jeg kan finne det andre kameraet. Endret 8. august 2005 av Den Røde Tsar Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Dolk = skapt til å stikke folk i ryggen med det stemmer det jeg skrev foresten ikke det på forgje side for å hetse knivene deres, for alle som har blitt linket til hittil har vært veldig kule. edit: selv om brevåpneren er den som har vært nærmest en ekte dolk Endret 8. august 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Jeg har bare et sverd Edit: Psst: Endret 8. august 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Ømm...er det en kniv? Nei sorry, det er en stridsøks, jeg glemte at denne tråden bare er for jalla støpte goterkniver og sånt. Pale Blade er btw heller ikke en kniv. Dolk er vel strengt tatt kniv med hjalt. Endret 8. august 2005 av Den Røde Tsar Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 King mephisto : Misunner deg nå.. Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Min drømme kniv! Må bnare vente til jeg er 18 og har penger.Btw, hvor mye er en us-dollar?? Den har jeg Kjøpte den for 100kr i Bangkok Er ikke _like_ blank og fin, men den duger Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Finner ikke digitalkameraet, så jeg får komme med bildet av den andre kniven min en annen gang. Her er Conan-sverdet mitt som pryder veggen. Det er sånn skikkelig utgave og det som ser ut som gull er gull Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Knudix, post bilde Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Var noen i return of the king køen? Der var det 6 wraiths med sverd. Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Min lille kniv (mini-sverd?) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Lite som slår denne; Speidergutt fra Helle Endret 11. august 2005 av Icedude Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Så seriøst: denne kniven fikk jeg til konfirmasjonen min, den er hjemmelaget og noe av det vakreste jeg har sett (beklager det dårlige bildet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå