jon-t Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har et lite problem her Windows fryser vist eg har skjermkort drivere instalert.... Har prøvd med forskellige drivere og ikkje fått det til å funke einaste måten eg får xp til å boote er ved starte i sikerhetsmodus og avinstalere driverene Får ikkje brukt dataen skikkelig Har hatt litt problem med harddisken, men trur det er fiksa no (ikkje sikkert)... Lenke til kommentar
BKB Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ser det står pov gf ti4200 i signatur, det stemmer? Isåfall, du har antageligvis testa med de nyeste driverne? Sjekk i arkivet til nvidia og finn fram noen eldre drivere, som er optimalisert for ditt skjermkort. Kanskje det som er problemet. Prøv eventuelt et annet skjermkort med samme drivere. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Har testa med nye drivere og gamle... men skal teste med eit anna skjermkort! Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Fungerte med eit gf 440mx, det andre er vel gått tenker eg, men synest det fortsatt er litt rart at det fungerer når du ikkje har drivere instalert.. Men samme det eg skal ha meg nytt skjermkort likavel Endret 8. august 2005 av jon-t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå