Bimmelom Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hei. Jeg kjøpte for ikke lange stunden siden en CRT Skjerm. En 19" skjerm altså. Det jeg IKKE tenkte på, er at den veier 16 kg, og gjerne litt vanskelig å ta med på LAN. Derfor, har jeg lyst på en LCD skjerm. Hvilken? Det er akkurat det som er problemet. Det er jo så utrolig mye snadder å velge mellom. Prisen, har ikke planer om å bruke mer en 2300,- Kanskje finne noe brukt? Den bør ha lav MS, ettersom jeg skal spille. Om jeg skal beholde CRT skjermen og bruke den til spilling her hjemme, har jeg ikke tenkt på enda. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Eizo 17" LCD FlexScan L550 passer igrunn dine krav helt perfekt. MS har ikke alverden å si nå til dags, da de fleste produsentene gjør alt de kan for å tweake ned denne verdien. Det finnes også flere måter å måle den på. Ved for mye fokusering på å få ned ms ender det ofte med at andre ting nedprioriteres på skjermene. Benq FP937s+ og Samsung 730/930 BF er gode eksempler på nettopp dette. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Jeg kjøpte for ikke lange stunden siden en CRT Skjerm. En 19" skjerm altså. Det jeg IKKE tenkte på, er at den veier 16 kg, og gjerne litt vanskelig å ta med på LAN. 16 kilo var ikke så gale da... Tror min veier 27-28 kg. Den tar jeg fint med på LAN. Var til og med på TG med den. Og jeg som bor i Bergen... Uansett. LCD skjerm er ikke så gale, men jeg kan desverre ikke gi deg noe annbefaling ettersom det er lenge siden jeg sist så på ny skjerm. Andreas. Endret 8. august 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå