Gå til innhold

Spill stopper under bruk.


Anbefalte innlegg

Når jeg spiller feks spill som CS:S, BF2 og Max Paine 2 (alle spill), stopper spillet plutselig. Alt fryser og det er ingenting jeg kan gjore utenom å starte PCen på nytt.

 

Jeg har en Acer Aspire 1694WLMi og PCen skal takle disse spillene...

Har hatt PCen i 1 Dag nå og vil ikke at den skal bli ødelagt så fort...

 

Håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres ut som en defekt PC.

Svakheter i PC'en dukker som oftest opp den første dagen.

 

Prøv med nye drivere etc, men du får sikkert samme feil.

 

Da må du klage til leverandøren og få ny PC eller reparasjon.

 

Mvh

Kjetil

Defekt PC? Alt annet fungerer fint, men spill stopper etter en stund.. Jeg kan jo prøve å ta å bruke de recovery discene jeg fikk beskjed om å brenne første gangen jeg startet PCen.

Lenke til kommentar

Hvordan går det med feilen? Har lurt veldig på å kjøpe denne selv, men ble veldig i tvil nå. Høres ut som det er noe galt med viftene/kjølingen. Er godt mulig dette kun er et enkelt tilfelle, men har jo sett liknende symptomer på Elitegroup pcene som Multicom hevder ikke er beregnet til å spille på grunnet får dårlig kjøling.

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Jeg har X700pro skjermkortet på den stasjonære og medspillet max payne så fryser pc'en samme problem som din. selve spillet starter og introen vises og akkurat når den skal starte på spillmodus så fryser bildet. har en bærbar med x600 kort og her fungerer spillet veldig bra. så håper noen har svaret på problemet.

Lenke til kommentar
Spill fryser hos meg også (1557k) Skal sende den inn, jeg..

Husk dette hvis du har kjøpt den hos Netshop

 

Netshop PC og angrerett

 

Netshop PC (både stasjonære og bærbare) produseres hos oss på din bestilling og etter dine spesifikasjoner etter ”Built To Order”-prinsippet, altså tilpasset etter dine ønsker. Dette produktet regnes derfor som ett tilvirkningskjøp etter Angrerettslovens §16 første ledd som gir rett til dekning av kostnadene butikken har blitt påført for utført arbeid og medgåtte materialer dersom man benytter angreretten på en slik vare.

 

Kostnadene skal da dekke produksjon, installasjon og testing før utsendelse fra oss og demontering av PC-en etter den er kommet tilbake. Totalkostnaden vil variere litt mellom type produkt, men vil typisk ligge i størrelsesorden 1500,- til 2500,- inkl. mva. Beløpets størrelse vil bli fastsatt etter medgått tid, og fratrukket beløpet som betales tilbake til kundens konto ved behandling av returen.

 

For øvrig gjelder vanlige betingelser etter lov om angrerett.

Lenke til kommentar

Jeg spillte litt CSS i går kveld og ingenting skjedde da, men når jeg startet Star Wars KOTOR 2 stoppet spillet etter en stund... Til deg med Max Payne problemet: Jeg kom helt til kappittel 3 i ''game''moduse før det klikket.

 

Har ikke prøvd recovery CDene enda, men har tenkt. En kamerat av meg har 1692-modellen og han har ikke hatt noen som helst problemer og han spiller på sin...

Det virket ikke med driverene...

 

Sendte mail til Acer om support i morges og venter på svar... Tror jeg kommer til å sende den inn, jeg har vel krav på å få en ny?

 

Jada-jada: Forstod ikke det helt.. Må jeg sende den inn og så betale for det? Hva skal jeg gjøre når jeg sender den inn da?

 

Nå er det vel bare å vente på mail fra Acer... Men kan jeg maile Netshop for hjelp?

Endret av moppskaft
Lenke til kommentar

Jeg ville tatt kontakt med Netshop ja. Hvis de sier du bør sende den inn for reperasjon så ikke gå med på det. Når maskinen bare er noen dager gammel bør de sende deg en ny, hvis ikke kan du alltids bruke angreretten. Ikke gå med på reperasjon.

 

Er pcen veldig varm når spillene stopper? Du burde prøve å sjekke temperaturen etter du har spillt en stund (før den stopper), for å se om den er unaturlig høy. Du kan også prøve å legge inn 3D Mark 2005 for å se om det og stopper.

Lenke til kommentar

Hadde 3DMark05 inne og det gikk fint. Fikk 2200 ellerno. Skal laste ned Det temperatur programmet! Er bare ett problem... Hvis jeg spiller en stund stopper den jo...

Det kan vel være tenmeraturen... Hvor mye kan den gå opp i før den klikker? Vet noen?

Skal sende den inn og kreve ny! Det er sånn at jeg må betale frakten? Jeg må bel ikke betale mer enn det?

Endret av moppskaft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...