THX 1138 Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jeg lagde et nytt emne for kort tid siden. Deretter lukte jeg vinduet, og sjekket emnet mitt etter ca. ett minutt. Jeg bestemte meg så for å sjekke hvor mange visninger det hadde vært på denne korte tiden, bare for moro skyld. Tallet var da 2. Så fikk jeg plutselig en idé... Først trykte jeg "refresh" én gang i emne-vinduet mitt, og undersøkte "antall visninger" igjen. Tallet var da 3. Jeg bestemte meg for å gå videre med eksperimentet... Jeg trykte så inn F5, og holdt den inne i en god del sekunder. Og da jeg sjekket "antall visninger" igjen, ble mistanken bekreftet. Tallet var da....*trommevirvler*..... 212! Jeg bestemte meg for å slutte med å manipulere antallet "visninger" på emnet mitt, og heller gjøre det eneste riktige, nemlig å si ifra om det. Håper dere klarer å fikse på dettte. Dere skal vel forresten oppgradere forumet snart, så jeg håper problemet løses i samme slengen. Ville bare si ifra. :smile: Mvh. THX 1138 Lenke til kommentar
pskard Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Vi ser på mulighetene til å oppgradere til den siste versjonen av forumet, men saken er at vi har tilpasset denne versjonen en del. Det medfører en større jobb og nå har vi veldig lite med ressurser til overs... Dog kommer det nok en oppgradering om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå