Gå til innhold

Intel Graphics Media 900

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags 'Hardware DirectX level' finner du i de avanserte grafikkinstillingene? Om HL2 forsøker å kjøre i DX9-modus er det ikke så rart at det går heller dårlig på GMA900.

Oppdater til siste frivere fra Intel, og forsøk å tvinge HL2 til å bruke et lavere nivå på grafikkmotoren. Dette gjør du ved å lage en ny snarvei til HL2.exe og så legge til -dxlevel [versjon] på komandolinjen. Prøv først '[partisjon]:\path\til\HL2.exe -dxlevel 81', og om dette fortsatt er uspillbart '-dxlevel 80' og deretter '-dxlevel 70'. HL2 er tross alt kjørbart på et GF4MX, men det er mye sansynlig at spillet overvurderer hva GMA900 i realiteten er i stand til å klare.

Lenke til kommentar

Fant ut at Half Life 2 kjører Direct X 9.

Derfor prøvte jeg å lage en ny snarvei ved å høyre klikke. skrev inn destinasjonen til .exe filen med" -dxlevel 81" bak. Da fikk besjed om at destinasjonsbanen var ugyldig. Banen som jeg skrev inn er sjekket og er riktig, og virket uten dxlevel bak.

Gjor jeg det riktig? eller missforstod jeg noe nå (som jeg anntaglig gjor)?

Lenke til kommentar
må huske å ha en ' etter hl2.exe, ikke etter -dxlevel 81

Det må være doble anførselstegn " [shift+2] hvis det er mellomrom noe sted i banen eller filnavnet. Unødvendig hvis det ikke er, og ingen quotes rundt komandolinjevalgene. Jeg brukte bare enkeltquotes for å skille disse fra resten av teksten. Beklager at dette var uklart.

For eksempel:

"C:\path til\Half Life 2\HL2.exe" -dxlevel 80

C:\path\til\HalfLife2\HL2.exe -dxlevel80

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...