ahdrage Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Tenkte å kjøpe denne til min Western digital 250g 7200 rpm harddisk. Har tenkt å bruke den til den bærbare maskinen min. Men trenger jeg noe ekstra for dette? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 er det til 3.5" disk kan du bruke det som en regel at da trengs det adapter og det følger gjerne med ja =) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Her ser du hva som følger med 3'5" modellene . http://www.zynet.com.tw/product/ee/HD-D2.html#02 Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Fikk den idag, hadde jeg tenkt litt lenger når jeg bestilte hadde jeg komt på at jeg har sata disk. Finst det noen konvertere for sata til ide? Fant ikke noe på komplett Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Eller må jeg bare bestille en ny boks med sata på? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Angrerett og ny bestilling? Send mail til Komplett om bruk av angrerett. (returporto går på deg, har du kamerater som trenger den boksen du fikk kan det være billigere å selge den rimlig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå