Walter Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hei, Teite windows XP gjemte alle de ikonene (nede i startlinjen ved siden av klokken) som Windows XP ikke syntes jeg brukte ofte nok. Etter min mening er det der en møkkafunksjon i et ellers nokså vellykket OS fra MS. Uansett - Noen som har tips om hvordan jeg skal få ikonene tilbake? Det hender jo at de er nokså nyttige selv om jeg ikke bruker dem 1190 ganger for dagen... Noen andre må jo også ha opplevd dette som et problem, er det noen som har en løsning på hvordan jeg får de tilbake, og får XP til å slutte med slikt tull?? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Høyreklikk på startlinjen - egenskaper - fjern haken på "skjul inaktive ikoner". Lenke til kommentar
Walter Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Jepp, det var faktisk det første jeg gjorde, men ingen respons.... Tror Win har arkivert dem et eller annet sted... Takk for raskt svar, forresten!! Endret 7. august 2005 av Walter Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hjelper det ikke å restarte heller? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 prøv denne her: http://www2.whidbey.net/djdenham/icons.htm lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå