DreamT Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvem av disse to bør jeg velge, jeg er på utkikk etter om de har bra kamera, bra mp3 lyd, og brukervennelighet! Takk for svar Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ville gått for en k750i. Dette pga at den har alt du ber om, i tillegg er den billigere enn w800i. Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Takk takk;) Tror jeg uansett skal kjøpe meg en mp3 spiller så det spiller liksom ingen rolle egentlig men arti uansett! Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Mobilene er helt like, bortsett fra programvaren, headsettet som følger med og minnekortet som følger med. K750i er også endel billigere. Om du ikke trenger stort minnekort, flightmodus og bedre headsett er det ingen grunn til å kjøpe W800i fremfor K750i. Lenke til kommentar
benkizz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Mobilene er helt like, bortsett fra programvaren, headsettet som følger med og minnekortet som følger med. K750i er også endel billigere. Om du ikke trenger stort minnekort, flightmodus og bedre headsett er det ingen grunn til å kjøpe W800i fremfor K750i. der har du rett... k750i 4 ever Endret 8. august 2005 av benkizz Lenke til kommentar
janvei Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Eneste forskjell er at med w800i folger det med et 512mb minnekort (k750i 64mb minnekort.), flight mode og bedre head sett. for dette her ville nok jeg slengt på 500kr. Endret 8. august 2005 av janvei Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Om du ikke trenger stort minnekort, flightmodus og bedre headsett er det ingen grunn til å kjøpe W800i fremfor K750i. Min beste grunn til å kjøpe W800i foran K750i er at dama har K750i og vi da slipper problemer med at vi tar feil. Jeg synes også at W800i er mye friskere i fargene enn den litt kjedelige K750i. Men du tenker kanskje ikke på hvordan telefonen ser ut? Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Men du tenker kanskje ikke på hvordan telefonen ser ut? Nei, gjør i bunn og grunn ikke det. Og om jeg hadde tenkt på det hadde jeg likevel anbefalt K750i, da jeg synes den er mye finere. Beviser bare at folk har ulik smak på dette området Det du sier om å ikke forveksle mobilen er jo et godt poeng. Hvis man vil skille seg litt ut er W800i mye bedre enn K750i, i hvert fall i starten, siden så mange allerede har K750i. Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det du sier om å ikke forveksle mobilen er jo et godt poeng. Hvis man vil skille seg litt ut er W800i mye bedre enn K750i, i hvert fall i starten, siden så mange allerede har K750i. Helt enig. Enormt mange som har fått K750i nå.Dette må være desidert mest solgte her i landet nå for tiden? Jeg har heller ikke noe MP3-spiller,slik at MP3-delen er noe jeg ønsker meg.Hun har iPod og driter i den delen av telefonen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Helt enig.Enormt mange som har fått K750i nå.Dette må være desidert mest solgte her i landet nå for tiden? Om det er den mest solgte mobilen vet jeg ikke, men det er ikke usannsynlig det. SE gjør det, som alltid, veldig sterkt i Norge, i motsetning til på verdensbasis. En liten pekepinn på hvordan de gjør det i Norge er Dangaard sin oversikt over utsendte mobiler forige uke: Endret 8. august 2005 av arehei Lenke til kommentar
olona Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Er det slik å forstå at spekk'en på disse to er relativt lik? Prismessig er de nokså like, dersom man ønsker å oppgradere k750i til 512 mb (noe jeg hadde tenkt hvis jeg skulle kjøpe k750i) da blir jo prisen tilnærmet lik.... hmm.. edit: noen som vet hvordan linsene på disse telefonene er (sammenligne med hverandre og andre telefoner)? Endret 11. august 2005 av olona Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Er det slik å forstå at spekk'en på disse to er relativt lik? .. Som nevnt: Nesten alt er likt. Telefonene er nøyaktig samme innvendig, med samme kamera, samme skjerm, osv. osv... Forskjellen er headsettet, flightmodus og minnebrikken som følger med på 512 mb. Lenke til kommentar
fatcap Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 er w800i like "made in china" som k750i er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå