Vice Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hehe, fant denne på et BF forum, utrolig bra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 NO FLAGS LEFT!...and the last sniper has no CLUE! :!: Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 "WTF? Our commander is in a jet?" Bwahahahahahaha Det triste er at jeg kjenner meg igjen Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det triste er at jeg kjenner meg igjen hadde dette vært irc, så hadde jeg slått deg over kjeften med en torsk Og utrolig bra "forside". Lenke til kommentar
Øl_Mariachi Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tatt på kornet den der. Veldig bra!! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Denne tråden er ganske uinteressant og inneholder en del spam. Vlger derfor å stnge denne. Om noen er uenig i denne avgjørelsen tar jeg gjerne dette ovr PM. Snorre *Tråd stenges* Åpnet emnet igjen. Flytter denne til Off-topic -> Annet. Legger videre igjen en link til denne i battlefield kategorien. Endret 8. august 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Tråden ville vel passet bedre under "humor" enn "annet", men siden den var svært "BF" spesifikk la jeg den under Battlefield i utgangspunktet... Her er hvertfall en annen artig sak fra samme gjeng: Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tråden ville vel passet bedre under "humor" enn "annet", men siden den var svært "BF" spesifikk la jeg den under Battlefield i utgangspunktet... Her er hvertfall en annen artig sak fra samme gjeng: :!: -Jar Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Fy faen som jeg lo på den der altså. Idiot hits mine, then TK punishes Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 So true... DET er det mest tragiske... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 "Plus: Waaa, I waited for that plane!" Mwoahahaha! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det verste er at alt er sant Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Urk, alt som står på det bladet skjer jo ca hvert minutt! "Arty on friendly troops" "TOP STORY: 2 Sqauds spends entire game at airfield" > Noe som jeg egentlig bare liker =) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Fant denne godbiten: Hvem klarer å gjette hvordan man får denne? Skill Level: n00b Awarded for 50 consecutive jumps while in active combat. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Fant denne godbiten: Hvem klarer å gjette hvordan man får denne? Har ikke sett på noe oversikt over badges og medaljer men hvis ikke det er kødd: får man den ved å finne bunny-in-a-cradle easteregg'en ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå