Gå til innhold

Monk eller Nec?

Anbefalte innlegg

Heisann! :D

Har planer om å lage meg ein elementalist som skal kunne greie seg nokelunde sjøl ute i felten. Har funne ut at det er lurt å satse på fire ettersom det gjev god AoE.

Men så er det sec. prof, og da er spørsmålet: Er det best å ha Monk eller Necromanser med tanke på at ein skal heale seg sjøl?

På forhånd takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242
Hvis det er bare selvhealing du tenker på, så er monk best.

Og hvordan vil builden se ut på lvl 20?

Om det er build som er det skillpoint systemet

Lenke til kommentar

Etter min mening er necro best, mange flere self heals der! Eneste gode self heal monk har er healing touch hvor du blir healet 63 point med 16 i rank på healing prayers.. Mens necro sin soul feast "exploit random corps to steal 234 health" med death magic 12.. Det vil si at med rank 3 på death magic vil du få 96 health, noe som er mye bedre enn lusne 26 health fra healing touch med rank 3...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Etter min mening er necro best, mange flere self heals der! Eneste gode self heal monk har er healing touch hvor du blir healet 63 point med 16 i rank på healing prayers.. Mens necro sin soul feast "exploit random corps to steal 234 health" med death magic 12.. Det vil si at med rank 3 på death magic vil du få 96 health, noe som er mye bedre enn lusne 26 health fra healing touch med rank 3...

Betyr ikke det at du må ha et corpse å stjele livet fra?

Lenke til kommentar

Betyr ikke det at du må ha et corpse å stjele livet fra?

Jo, nettopp. Så om du ikke klarer å drepe noen, så kan du ikke heller heale deg selv. (Kan exploite corpses som tilhører ditt eget lag også)

Og når partyet ditt begynner å dø, så taper dere sannsynligvis uansett, og da er healing bortkastet (satt på spissen) og om dere begynner å drepe, så vinner dere sannsynligvis uansett. Og i PvP, la primary monks ta seg av healing.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Jeg forstår :)

Men det var litt drøyt da :p Men i dag skal jeg kjøpe GW. Og er veldig i tvil..nesten.. om hva jeg skal velge som second proff. Enten Monk eller necro. Elementalist som første proff

Lenke til kommentar

Bøffe-skillsa jeg kommer på i farta til necromancer - tar utgangspunkt i ca 12 i Blood Magic:

Vampiric Gaze (Rundt 40)

Vampiric Touch (Rundt 50)

En eller annen annen touch (Rundt 50)

En eller annen ting (Bøffer drøyt 30 fra alle motstanderne i nærheten)

Life Transfer (Elite. Du får 7 i regen, og motstanderen får 7 i degen i 11 sekunder)

En annen sak (3 i regen, og omvendt for motstanderen i ca drøyt 20 sekunder)

Soul Feast (Bøffer over 200 fra random corpse)

Well of Blood (4(?) i regen for alle snille i nærheten av en random corpse).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

så det er necromancer man anbefaler altså? får ikke spillt det påen likten uke tror jeg, siden den ækle butikken va utsoglt :p

EDIT: klarer dere å se hva andrejobben til damen på disse filmene er?

Www.guildwars.ws

Takk :)

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Tok meg fem minutter å få key fra www.plaync.com (knota litt med Visa-kortet mitt), så om du har lyst på GW nå, skulle det ikke være noe problem å skaffe det.

har litt med at jeg bare har elektron. kjøper det i morra. pluss at jeg vil ha esken :p

Jeg har bestemt meg for elementalsit. Men så fant jeg ut at de får et spell som gir deg 150%-350% hp av manaen du bruker. Da blir vell ikke healing så utrolig nødvendig.

Wha anbefaler dere?

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar

Den elementalisten på de filmene har Ranger som andre prof.

Det som gjør det mulig for den typen farming som den elementalisten bruker på de filmene er et spell som heter Mist Form. Morsom enchantment.

Sec. Prof. kan du jo skifte senere i spillet, så jeg ville valgt Necro pga. Life Steal og morsomme Curses.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Den elementalisten på de filmene har Ranger som andre prof.

Det som gjør det mulig for den typen farming som den elementalisten bruker på de filmene er et spell som heter Mist Form. Morsom enchantment.

Sec. Prof. kan du jo skifte senere i spillet, så jeg ville valgt Necro pga. Life Steal og morsomme Curses.

Ja. Det virker fett, men så kom jeg til å tenke på protective specca monk. er det noe å satse på kansje?

EDIT: man kan farme slik uten mist form og sant?

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Ja, men Mist Form gjør det sinnsykt mye enklere. (Ikke er det veldig vanskelig å få tak i den heller.)

Men monk kan også være lurt. Det har ikke veldig mye å si egentlig. Alle klassene er gode.

mistform krever water eller air, ikke sant?

Hvordan får jeg til dette om jeg skal være fire elemental?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Mist Form krever Water, men det er ikke noe problem å ha 9 i Water og fortsatt ha nok i Fire og Energy Storage. (Runer er en fin ting ;) )

ahh. ok. Jeg lagde en elementalis/monk for en par timer siden. er level 6 nå og har komt til den "to år senere" delen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...