Kim T Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Ville bare informere deg om at det skjer noe rart når du trykker på "Test 5 post" eller hva det het Menyen til venstre går inn i "rammen" på venstresiden. Sitter på jobben og bruker Explorer 6.02800. Ikke sikkert du bryr deg om Explorer men til info bare Med vennlig hilsen: Kimthoma Endret 8. august 2005 av kimthoma Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Først trodde jeg ikke at jeg likte hover i menyen, nå er jeg ikke sikker. Likte det bedre etter hvert, og det passer jo kanskje til retro-stilen hvor alt visstnok var så skinnende og bra Ja, det var akkurat sånn jeg følte det óg, wooho. Ang. IE så har jeg nevnt at Opera 7.54 (faktisk) og IE ikke greier å vise siden, i IE gjelder dette kun undersider. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Kjempeflott arbeid, Domodyret! Alt er bra gjennomført, men litt kritikk/forslag: Hva med å dempe bakgrunnen, slik at det blir som en bakgrunn. Nå er bakgrunnen en del av forgrunnen. (Pirkete) (maximum (Red value 1, Red value 2) - minimum (Red value 1, Red value 2)) + (maximum (Green value 1, Green value 2) - minimum (Green value 1, Green value 2)) + (maximum (Blue value 1, Blue value 2) - minimum (Blue value 1, Blue value 2)) Dette er formelen for god fargeforskjell mellom forgrunn og bakgrunn. Dine fargevalg (i bl. a. blogrollen) scorer 300 og burde egentlig vært minimum 500. <h2 class="headline"> er en kjedelig og altfortykk font! Den ekstreme blandingen mellom script, sans-serif og serif-fonter er ganske forstyrrende. Ellers ganske bra! Endret 9. august 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Skulle videreformidle for Domodyret at han er banna fra forumet, og kommer tilbake i år 2022 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 sa han hvorfor? Ja. Skate: Grav et hull en plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå