Sweet Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 sprenge i lufta ja nei je ghar prøvd og gi han gode grunner, men han avfeier dem alle med å si : det har du ikke bruk for, du har en datamaskin oppe, og den holder. ja skikkelig du vil gjerne bygge noe selv jeg ...... tenkt på HTPC.. og bare litt on-topic igjen... dæven døtte det her blir bra schø Lenke til kommentar
John-Arne Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Den ble godkjent av fruen Men jeg hadde bygd den uansett Så nå skal jeg bruke helga på å bestille diverse hardware....... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 hmmm, kommer det ikke noen update eller bilder snart? Lenke til kommentar
John-Arne Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Har fått alt av hardware men ikke hatt tid til å bygge PC. Har endel bilprosjekter som har blitt prioritert....bla denne: Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 "hva skal du med det da?" får jeg hver eneste jeg spør om noe data relatert Bare si at data er framtiden og at han er ignorant. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 aha... kul bil btw.. og til andre fyren som sa min quote (huska ikke nicket ditt ) faren min er ignorant, det vet jeg og jeg har klart og få tak i en ny data til meg selv, men han vet det ikke ennå Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Dette lover bra, gleder meg til videre updates! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) *vente vente* *være en utålmodig liten drittunge* edit: i går var bursdagen min, jeg syns det kan være gaven min at du updater workloggen din! Endret 17. september 2005 av Neon-Sweet™ Lenke til kommentar
Markussr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Stilig prosjekt! mye potensiale ihvertfall! Har selv bygd en HTPC selv i forbindelse med et kunst og håndverk prosjekt , selv om den enda ikke er helt ferdi enda.. Men uansett lykke til med videre arbeid! Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Off topic: Du jobber tilfeldig ikke på finmekanisk verksted a? Syns det ligna prikt likt faren min sitt:P Men det ser ut til å bli bra det da! Stå på! Kristian Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 jammen komme med update da huff, jeg har til og med bildet av HTPC sketchup tegninga di som desktop bakgrunn, jeg vil se update"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå