John-Arne Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Begynte å lage en modell idag av lilla markplater. Disse er fine å jobbe med da det går an å skjære og frese i dem uten at de fliser seg opp. Men det jeg ikke tenkte på var type lim Kontaktlimet bare smelta seg flere cm nedi.... Endret 10. august 2005 av John ManiaC Lenke til kommentar
John-Arne Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg leita litt og fant noe lim fra Bostic som jeg har brukt tidligere. Det funka som bare det Deretter skjærte jeg ut alle sidene etter nøye måling (viktig med vinkelen når man skjærer så høye ting i båndsaga). Lenke til kommentar
John-Arne Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Her er modellen ferdig limt med papprøra i hver ende. Bare litt puss og lakk så får vi se om kjerringa godkjenner å ha denne i stua Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Detta blir helt RÅTT!! Men har er forskjell fra HTPC til vanlig stasjonær? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Her er modellen ferdig limt med papprøra i hver ende.Bare litt puss og lakk så får vi se om kjerringa godkjenner å ha denne i stua Den miner meg om en sub, som han har gjemt bak soafan i litt besdre design, hvilken kjøleløsning er det du skal ha? Veldig pent og stilrent Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Detta blir helt RÅTT!!Men har er forskjell fra HTPC til vanlig stasjonær? HTPC = Stuepc (husker ikke hva det eksakt sto for), brukes ofte til film, musikk osv. Vanlig stasjonær = Ikke stuepc.. Endret 10. august 2005 av LaStrada Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Detta blir helt RÅTT!!Men har er forskjell fra HTPC til vanlig stasjonær? HTPC Guid på HW burde jo si litt om hva det er Edit: Du har vel ikke ne med salg av CNC utstyr og gjøre vel! Ønsker meg en Deckel Maho 50 V og en Vorst Alpine dreibenk Endret 10. august 2005 av Nitrob Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 HTPC = Home Theater Personal Computer Lenke til kommentar
John-Arne Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Du har vel ikke ne med salg av CNC utstyr og gjøre vel! Ønsker meg en Deckel Maho 50 V og en Vorst Alpine dreibenk Jeg har jobbet for begge firmaene som selger disse ja. Norma Tekniske selger Voest Alpine og Wikman & Malmkjell selger Deckel Maho Gildemeister. Det finnes bedre og billigere maskiner enn dette da! Kan sikkert skaffe litt rabatter Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det finnes bedre og billigere maskiner enn dette da! Kan sikkert skaffe litt rabatter Bedre og biligre er bra i kombinasjon altså hehe! hva er det du mener er bra maskiner da? Jeg kan disse maskinene derfor jeg nevnte dem Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 jeg vil ha tilgang til resurser!! omf! detta ser ut til å bli ganske rått keep the pictures coming Lenke til kommentar
John-Arne Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Det finnes bedre og billigere maskiner enn dette da! Kan sikkert skaffe litt rabatter Bedre og biligre er bra i kombinasjon altså hehe! hva er det du mener er bra maskiner da? Jeg kan disse maskinene derfor jeg nevnte dem Dreibenk så er Weiler blant det ypperste på styrte verktøymaker benker. På fres så har du Mazak og Okuma som gir deg mer for penga enn DMG. Skal du ha det aller ypperste innen fres så er det Fehlmann som gjelder. Disse blir støpt for deretter å ligge på ett kaldtlager i de Sveitsiske alper i 2 år (dette for å få ut alle spenninger i materialet). Deretter maskinert og målt i målemaskin (toleranse på 1/10.000mm!) så blir de bygget og testet i minst en uke Disse i full 5-akse utgave har en repetisjonsnøyaktighet innefor 2/1.000mm!! Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Skal du ha det aller ypperste innen fres så er det Fehlmann som gjelder. Disse blir støpt for deretter å ligge på ett kaldtlager i de Sveitsiske alper i 2 år (dette for å få ut alle spenninger i materialet). Deretter maskinert og målt i målemaskin (toleranse på 1/10.000mm!) så blir de bygget og testet i minst en uke Disse i full 5-akse utgave har en repetisjonsnøyaktighet innefor 2/1.000mm!! Prisen deretter vil jeg tro! Beklager at jeg drar dette litt OT! Hvordan har du klart og overtalle fruen til og godta det deignet? ! Vet ikke hvordan stua di ser ut men ville vel dominere en del hos meg Lenke til kommentar
John-Arne Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Vi får se om fruen godtar dette designet da Lenke til kommentar
John-Arne Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Ett til forfra. Ett lite tips når det gjelder markplater...de tåler nesten ingen typer lim og heller ikke vanlig spraylakk Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 ååååååååååååååååååååååå jeg misunner alle dere som faktisk har sjans til og byggee sånne altså får ikke lov av faren min jeg "hva skal du med det da?" får jeg hver eneste jeg spør om noe data relatert Lenke til kommentar
warlord Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 "hva skal du med det da?" Da svarer du slik som meg: " sprenge den i lufta når jeg er ferdig" :!: Lenke til kommentar
galskab Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vi får se om fruen godtar dette designet da hun godtar garantert!! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Om hu ikke liker ting diskrè da.. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Om hu ikke liker ting diskrè da.. ikke håpe det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå