mikaragua Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Samsung, Siemens og for så vidt jeg vet SE holder seg til 3x3 ikoner i menyen SE har 3x4, husker ikke helt med Samsung, men har ikke Siemens også det? Om du tar deg en titt på kommende modeller på Nokia.no vil det fort slå deg at skyve- og klappmodellene ligner skremmende på Samsungs nåværende. Sant, men likevel syns jeg det er noe eget ved designet. Vanskelig å si hvilket merke som ligner mest på Nokia. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Samsung, Siemens og for så vidt jeg vet SE holder seg til 3x3 ikoner i menyen SE har 3x4, husker ikke helt med Samsung, men har ikke Siemens også det? Om du tar deg en titt på kommende modeller på Nokia.no vil det fort slå deg at skyve- og klappmodellene ligner skremmende på Samsungs nåværende. Sant, men likevel syns jeg det er noe eget ved designet. Vanskelig å si hvilket merke som ligner mest på Nokia. må retta litt på deg der, SE har 3x3.... men tror også siemens har det....... men det er jeg ikke sikker på. og du har rett, det er noe eget med designet til nokia. det er likhetstrekk med samsung, men likevell noe eget Endret 9. august 2005 av warpig Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) må retta litt på deg der, SE har 3x3.... Siemens har 3x3 men SE derimot, bruker 3x4 Bildet taler for seg selv: Endret 9. august 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 må retta litt på deg der, SE har 3x3.... Siemens har 3x3 men SE derimot, bruker 3x4 Bildet taler for seg selv: OM jeg ikke husker så alt for feil, oppdaterte SE for ikke lenge siden standardmenyen sin til å inneholde 12 menyer fremfor 9. T630 har vel 3x3, mens K700i har 3x4? Am I right? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Bildet ovenfor er av en Z600. Samme som T610 og T630, altså 3x4 Men SE T68i, derimot, har bare 3x3, som er en eldre modell. Men det er rett at de gikk fra 9-12 ikoner i menyen EDIT: La til bilde Endret 13. august 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hvilket UI som er best er vel subjektivt, men min mening er at ingen matcher Nokia og at SE er desidert værst. Vil man se hvor dårlig det er mulig å lage et brukergrensesnitt kan man ta en titt på SE 610/630. De beste UI finner man på Series60-telefoner, som faktisk har høstet priser på godt UI. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hvilket UI som er best er vel subjektivt, men min mening er at ingen matcher Nokia og at SE er desidert værst. Vil man se hvor dårlig det er mulig å lage et brukergrensesnitt kan man ta en titt på SE 610/630. De beste UI finner man på Series60-telefoner, som faktisk har høstet priser på godt UI. Det er din mening. Det er ikke alle som synes at series 60 er det beste. For avanserte brukere er det nok bra, men det finnes bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå