Marvil Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ikke den verste bilen jeg har kjørt. Men vil ha en litt lettere bil, med litt mere hester. Dessuten liker jeg ikke når hjulboltene blir røsket rett ut ifra gjengene i 90km/t. Noen gang tenkte på at du faktisk skaper farlige situasjoner om du bruker bilen din på veien..? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg hadde også blitt redd hvis det hadde kommet et dekk rullende mot meg i 90 km/t Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg hadde også blitt redd hvis det hadde kommet et dekk rullende mot meg i 90 km/t Tenkte mer på en bil uten dekk mot meg i 90km/h.. Noe sier meg at han ikke greier å styre den bilen spesielt godt.. Lenke til kommentar
opel_1984 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Bilen er ikke i dårlig teknisk stand. Bare et par dårlige gjengefester som nå er utbedret. Heldigvis var det et av bakhjulene og ikke framhjulene som ramlet av. Hadde vært litt verre å styre da. ZeroII: Spoileren satt på bilen, men tror den er kjøpt ifra www.mobilsentrum.no. Lenke til kommentar
ZeroII Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 ZeroII: Spoileren satt på bilen, men tror den er kjøpt ifra www.mobilsentrum.no. Den spoiler passa veldig bra syns jeg... Er på utkikk etter en jeg skal ha på min Omega.. Synd at URLen ikke virka.. Lenke til kommentar
opel_1984 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Ja synes også den passe ganske bra. Dessuten er det fett med bremselys. Mobilsentrum er nede midlertidlig. sikkert oppe i morgen. Tror vingen heter GTR Extreme ellerno sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå