dSRL Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg skal kjøpe skriver som primært skal brukes til utskrift av foto. Har fått tilbud i jobbsammenheng og har da følgende valg: * HP Photosmart 8150 fotoblekkskriver * HP deskjet 6840, fargeblekkskriver m/trådløst nettverk * HP psx 2355 skriver/scanner/kopimaskin Er noen av disse ok printere til formålet mitt som primært er 10*15 og 20*25 bilder? Noen som har erfaringer eller synspunkter de vil dele? Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har selv HP 2355 og til mit brug er jeg meget tilfreds med den. Har dog kun printet fotos i 10x15 og de bliver utroligt flotte. Men hvis du primært skal bruge printeren til fotos, så er du nok bedre tjent med en decideret fotoprinter. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg har svært dårlig erfaring med HP som fotoskriver, men har du god erfaring med dem, er jo det flott. Jeg ville gått for Epson evnt. Lexmark. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ja og jeg har det så lige modsat! Har set de klart flotteste billeder fra HPs og Canons printere... - mens Epson og Lexmark efter min mening leverer alt for dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
GlennTL Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Epson eller Canon hadde nok jeg gått for. Har hatt ganske mange dårlig erfaringer med det meste som det står HP på. Kjper du deg Epson skriver å bruker originalt Epson papir (Premium Semigloss) tror jeg ikke det kan bli så veldig mye bedre Lenke til kommentar
esbe Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Epson eller Canon hadde nok jeg gått for. Har hatt ganske mange dårlig erfaringer med det meste som det står HP på. Kjper du deg Epson skriver å bruker originalt Epson papir (Premium Semigloss) tror jeg ikke det kan bli så veldig mye bedre Riktig, Epson-maskiner foretrekker orginalvare. Tror jeg har prøvet det meste av papir uten å bli helt fornøyd (stylus R300), helt til noen fortalte meg nettopp dette som du sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå