dSRL Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Jeg skal kjøpe skriver som primært skal brukes til utskrift av foto. Har fått tilbud i jobbsammenheng og har da følgende valg: * HP Photosmart 8150 fotoblekkskriver * HP deskjet 6840, fargeblekkskriver m/trådløst nettverk * HP psx 2355 skriver/scanner/kopimaskin Er noen av disse ok printere til formålet mitt som primært er 10*15 og 20*25 bilder? Noen som har erfaringer eller synspunkter de vil dele? Edit: skriveleif.. Endret 7. august 2005 av dSRL Lenke til kommentar
Fotopusen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Av de du har valgt der ville jeg vel nesten valgt 8150, siden det er en faktisk fotoskriver. Deskjet er vel ikke alltid de beste på fotokvalitet såvidt jeg husker (Men den er av litt nyere modell, så kan jo hende det har blitt noe forbedring). PSC 2355 er vel heller ikke skriveren jeg ville valgt til fotoskriving.. Har skrevet ut litt med den før, ikke noe overdrevent imponert over fotokvaliteten. (Min favoritt blandt multifunksjonene der er PSC 2710, den likte jeg godt kvaliteten på fotoutskrifter.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå