Gå til innhold

Hvilken roguebuild er best å grinde med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er noe som skurrer med "levle fort OG farme instances". Skal du grinde som en helt, holder du deg fullstendig unna instances.

Og her:

http://faqs.ign.com/articles/609/609848p1.html

Hva er det som skurrer? Jeg gjorde akkurat det samme med priesten min, grindet og farmet instance etter div. items....du får endel xp i instance og + bra items...

Og forresten, jeg spurte om build, ikke grindesteder...jeg er ganske kjent med det å grinde til lvl 60 ;)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Ja, det er ok exp i instances, men langt på nær så bra exp som du får av pure grinding. DET var poenget mitt.

Og jeg kan vel ikke vite hvor mye du vet. Jeg prøvde bare å være vennlig, men du er tydeligvis for elitistisk til å kunne akseptere at noen liker å hjelpe litt utenfor hva som faktisk blir spurt om.

Combat med to gode sverd er det beste for PvE-grinding IMO.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Ja, det er ok exp i instances, men langt på nær så bra exp som du får av pure grinding. DET var poenget mitt.

Og jeg kan vel ikke vite hvor mye du vet. Jeg prøvde bare å være vennlig, men du er tydeligvis for elitistisk til å kunne akseptere at noen liker å hjelpe litt utenfor hva som faktisk blir spurt om.

Ja, men man grinder fortere og bedre, med items som man får i instances :)

Combat med sverd var også det jeg tenkte....50 % mer off-hand dmg og sinister / evi er jo ganske knall :)

Lenke til kommentar

Jeg bare titta kjapt på overskriften og tenkte det var snakk om grinding av mobs for penger på level 60 - så jeg sa med en gang 21/30 - med sverd, aggression, adreinalinerush, swordspec og bladeflurry.

Men hva som gjelder med å grinde på tidlige levels er jeg litt i tvil om. Tror det isåfall lønner seg bygge seg ned på enten ass eller combat. Jeg husker jeg var rimelig fornøyd da jeg fikk meg Seal fate :) Enten combat for å få improved sinister så begeve seg nedover på ass, ellers bare sprute inn alt nedover i combat.

ass/combat er hvertfall råeste måten å grinde på ved level 60.

Lenke til kommentar

Hvorfor 2 sverd?

Ok, jeg kan skjønne 1 sverd i main hand, men i offhand er det vel best med et raskt våpen pga. poisons. Og daggers er i de aller fleste tilfeller raskere enn sverd.

Fordi på lave levler har du ikke poison, og du skader mer med sverd rett og slett. Det er snakk om ren grinding, ikke instance-horing.

Lenke til kommentar

Hvorfor 2 sverd?

Ok, jeg kan skjønne 1 sverd i main hand, men i offhand er det vel best med et raskt våpen pga. poisons. Og daggers er i de aller fleste tilfeller raskere enn sverd.

Fordi på lave levler har du ikke poison, og du skader mer med sverd rett og slett. Det er snakk om ren grinding, ikke instance-horing.

Har spilt en del rogue, og tillater meg å kaste inn min mening i våpenutrustning på en combat rogue.

Main hand: Tregt sverd med høy max damage, da du kommer til å spamme med Sinister Strike som er uavhengig av weapon speed. Eviscerate har forøvrig fast damage, og er følgelig uavhengig om du har en 0.9 dps Worn Dagger eller det feteste epic sverdet du kan få. På level 40 crit'et jeg ca. 860 damage med eviscerate.

Off Hand: Så rask som mulig dagger, ca 1.2 attack speed og mest mulig dps. Raske daggere har etter min mening 2 fordeler i off hand.. 1: Større sjanse for å få inn poison (om man har nådd lvl for det) og 2: Fortyrre spellcasters.

Edit: Div skriveleifer

Edit 2: Selv eksperimenterte jeg mye med å kjøpe bare 1 Handed weapons (ikke main hand) slik at jeg kunne bytte om main og off hand om jeg ville bruke ambush/backstab.

Endret av mythix
Lenke til kommentar

Vel.. du trenger bare å komme opp i level 20 eller noe for å få poisons. Bør ikke ta altfor lang tid. Og jeg tør påstå at en rask dagger med poisons gjør mer damage enn et sverd med poisons.

EDIT: jeg snakker såklart nå om off-hand-våpenet. Mainhand er jeg enig i at bør være et tregt sverd pga. sinister strike-damage.

Endret av ZiggWarth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...