LowBalls Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 hei, jeg lurer på om det er mulig og få bygd en bra gaming pc til 8000kr ca med 19" LCD skjerm? pc må klare spill som CS, SWAT 4, WoW og klare og kjøre BF2 på middels innstillinger Her er noen krav: Harddisk: Min 160Gb DVD-Brenner AMD Prossesor Skjermkort: som sagt, så må det klare og Kjøre SWAT 4, CS, WoW og klare å kjøre BF2 på middels innstillinger Skjerm: 19" Vil helst ha alt sammen fra en netshop, men kan vel gå greit med 2 netshoper Lenke til kommentar
Mott Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nei dette tror jeg ikke er mulig ikke med middels innstillinger i battlefield 2 engang. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har du prøvd å rekonfigurere denne pc'en fra Netshop? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7080 Er 19" LCD, og koster under 10.000 med skjerm. Tror neppe du får med en 19" LCD skjerm uansett, men du kan jo forsøke. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg prøvde det men umulig å få den under 8000 kr Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Dette var det beste jeg fikk til: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=11523. Kan kanskje velge et billigere kabinett med like stor psu når jeg tenker meg om. Endret 7. august 2005 av Carbonite Lenke til kommentar
Mott Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ja men samtidig så kommer ikke dette skjermkortet til å holde lenge nok. Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Sant nok, men har man bare 8000, så har man det. Og per idag, så er dette oppsettet helt kurant til gaming. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 tror det skal bli vansklig å få etn pc som er oppegående på spill billigere enn den siste handlevogna her. Den Pcen virker helt kurant og vill dra bf2 på middels skulle jeg tro (mitt softmoddede 6800LE drar det med high på de fleste innstillingene med samme cpu og like mye minne (noname minne). )Hva anngår de andre spillene så burde denne pcen være ok til prisen Ville heller satset på en litt dyrere 17" enn enn helt billig 19" lcd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå