punjaB_- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har tenkt å anskaffe meg en scooter til helt vanlig bruk... jeg har ikke tenkt å legge så alt for mye penger i kjøpet heller.. tenkte meg under 10k. Så har funnet meg et tilbud som jeg synes virket veldig bra.. Scooter: Honda SFX 50 Årsmodell: 1999 km. avstand: 6100km Pris: 6000/7000kr avhengig om jeg velger at han skal fikse et bittelite hull i plasten påført av et takras.. ikke noe store greier og lakkering. Er med vinterdekk og sommerdekk Si hva deres synes da Jeg, personlig har ikke noe peiling på ting og tang og det som skal være Takker på forhånd. -- punjaB_- Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 SFX er vel kjent som en kvalitetsscooter. Den har heller ikke gått så veldig langt, og prisen virker veldig grei.Prøvekjør den, hør etter ulyder, kjenn etter ting som ikke føles normalt. Om du har null peiling, ta med deg noen. Lykke til! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Virker som et veldig bra kjøp Men gjør som fredrikrb foreslår. (satan, '99 modell og ikke gått mer enn 6k1 , min er '02 modell og har gått 10k2 nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå