Gå til innhold

Tikkelyd fra harddisken.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om den ikkje har laga samme lyd før så skal den sikkert ikkje lage det no heller. Den er sikkert på vei til dei evige hardwaremarker.

Eg ville klaga allerede no, så sant garantien er inntakt. Harddisken oppfører seg ikkje som den skal og du har krav på erstatning.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Eg ville ikkje tatt sjangsen på at den klarer seg. Ligger\kan ligge ein del på C som du vil spare på (epost, dokumenter osv..). Om det er innanfor garantien bør du kontakte selgar og klage. Dei vil sikkert feilsøke og forhåpentligvis få samme problemet og bestemme seg for at skaden er stor nok til at det går på garantien.

Lenke til kommentar

Tviler på at det ligger så mye der, formaterte i går. (Og nei, det var ikke da tikkinga begynte).

Og før dere går helt loco; harddisken er helt 100% stabil, PC'en restarter seg aldri. Den har stått på i flere døgn mange ganger uten at den har restartet seg. Så jeg ser ikke på det som et stort problem enda.

Lurte bare på hva det kan skyldes. :)

Lenke til kommentar

Min PC var også 100% stabil og restartet aldri. Ein dag begynte harddisk å klikke, etter at eg restarta var det ikkje mulig å få kontakt med den lengre. Men for all del, den funker jo, og om du framleis er godt innanfor garantien er det ingenting i veien for å la den spinne ei stund til, kanskje den vil virke eit par år til, kanskje eit par minuttar.

Men du må være forberedt på at den kan sette beinet ned og slutte å virke ein dag. Kve det skyldes reint fysisk har eg ikkje peiling på, eit eller anna som ikkje er som det skal være inni der.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Men for all del, den funker jo, og om du framleis er godt innanfor garantien er det ingenting i veien for å la den spinne ei stund til, kanskje den vil virke eit par år til, kanskje eit par minuttar.

Ja, mener jeg har 1 år til på garantien. Men jeg har jo bygd om ca. hele PC'en. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...