dravisher Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Heisan. Jeg har et Shuttle SN25P barebone kabinett. Jeg bruker det integrerte lydkortet med nyeste drivere for windows xp x64 edition fra viaarena.com (v4.60b). Problemet mitt er at jeg ikke har funnet noen måte å justere bass og diskant på. Jeg får ikke haket av for avanserte kontroller i windows sin lydjusteringssak, og via sitt kontrollpanel har heller ingen slike kontroller. Er dette en begrensning på lydkortet? Dere med xp 32 bit, har dere bass eller diskantkontroll? Dette er veldig irriterende, siden bassen er alt for svak slik det er nå. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) *bump* Det er da vel noen her på forumet som har en Shuttle SN25P? Endret 9. august 2005 av dravisher Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Min siste lovlige *bump*.... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) *bump* Det er da vel noen her på forumet som har en Shuttle SN25P? Dessverre, men jeg skulle gjerne hatt en. Siden ingen andre har svart, så kan jeg hvertfall informere om at jeg har diskant/bass på avanserte kontroller, jeg har Win XP Pro 32 bit og SB Audigy Player. Jeg tok et kjapt Googlesøk, der så jeg "VIA Vinyl Audio Control Panel" nevnt et par ganger. Kan kanskje være noe der. Endret 10. august 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 ta og søk litt rundt på forumene til www.SFFtech.com, se om du ikke finner noe der, evt spør på forumet der. genialt mye sff kunnskap der. Lenke til kommentar
Saet Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg har en SN85G4V3 og jeg har det heller ikke... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) http://www.hardware.no/artikkel/15968/2 http://www.via.com.tw/en/products/audio/co...llers/envy24pt/ Endret 11. august 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå