Bonatini Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hei lurte litt på noe. Når jeg har reinstallert XP, kan jeg da innstallere XP SP2 fra en CD jeg har liggendes eller må jeg ta denne ned fra internett? Og en ting til. Må jeg oppdatere alle SP1 fixene eller kan jeg bare hoppe over dem og legge inn XP SP2 fra CDen jeg har? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Du kan bruke CD-en du har liggende, hvis du har en nettverksinstallasjon av SP2 på CD-en. Du trenger ikke laste ned SP1 oppdatering, da det er en del av SP2 Service Packer er ikke programmer, det er bare pakker med service oppdateringer for å fikse stort sett sikkerhetshull. Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Vet ikke om det er en nettverksinstallasjon av SP2. Jeg lastet den ivertfall ned ifra Microsoft sine nettsider. Er det nettverksinstallasjonen? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ja, det skal det være om du lastet den ned der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå