Lynx Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har tittet litt rundt, men finner ikke noe svar på dette. Jeg har en pc med Windows Media center edition 2005 stående koblet til tv-en. Hvis jeg ikke bruker media center biten (altså bruker den som Win XP), kan jeg spille av videofiler som normalt fra Windows media player. Starter jeg derimot media center biten, så får jeg lyd, men hele bildet blir svart. (enkelte filer gir noen ganger bluescreen også) Noen som har vært borti dette, og/eller har en løsning? Jeg har forsøkt flere forskjellige codecs uten at det hjalp. For øyeblikket er maskinen en P4 1,8ghz, 512mb ram og et GF3 skjermkort med de nyeste nVidia driverne for WinXP (media center driverne til nvidia kjennte ikke igjen skjermkortet) Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Det går på hvilken DVD-codec du har installet. Jeg hadde samme problem. Legg inn f.eks. WinDVD så fungerte det som en drøm... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Mulig skjermkortet er flaskehalsen her. Sjekk den offisielle listen over støttede kort Her Lenke til kommentar
CMED# Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hei, Jeg hadde samme problemet på laptopen min. Video så bra ut på skjermen, men ble svart på projektoren. Ordnet seg etter at jeg installerte Div X-bundle. Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Edit : Leste ikke hele tråden..... Endret 30. september 2005 av MoNoXiDe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå