abarhaugen Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hei lurte på om noen visste om en bra musikk konverter som kan gjøre vanlig mp3 om til mp3PRO? Også gjerne vanlig audio til mp3pro?? Trenger raskt svar! PS. programmet må være gratis... Andreas Barhaugen Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Det er ikke en god idé å konverte .mp3-er du allerede har. Bare så du vet det :smile: Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 hvorfor ikke? fra mp3 til mp3pro? sparer da mye plass på det! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 du sparer plass, det er riktig. men ved å komprimere dem på ny (det er det du gjør når du konverterer gamle mp3 filer til mp3pro), så mister du enda mer kvalitet enn fra CD -> mp3..det blir bare surere å høre på. mitt tips er å encode orginal CD'ene direkte i mp3Pro Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 MP3Pro er lavbits komprimering, og den passer vel best til bærbare Mp3-spillere med liten kapasitet. Og ikke til arkivering av musikk... Jeg ser ikke noe problem i å konvertere en, tja 160-192 kbps mp3, til <128 kbps mp3pro for å gjøre plass til flere minutter på sin bærbare. Jeg tviler på om de fleste hadde hørt noe forskjell heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Jeg hører i allefall stor forskjell mellom 128 og 192. d er vel kanskje bare jeg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Vil bare gjennta det som er poengtert tidligere i tråden, å komprimere fra mp3 til mp3pro er sjelden en god ide, hvis du har muligheten så encoder du på nytt, og hvis du vil ha høy kvalitet så er mp3 bedre uansett. AtW Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Det går an å bestille en MP3Pro konverter-plugin hos Nero til bruk for Nero Burning Rom 5.5.x.x. Men så må man selvsagt ha Nero fra før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå