Debauchery Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Problemer med nåværende hardware tvinger meg (selv om jeg har lett etter en unnskyldning til det lenge) til å kjøpe nytt stash. Har ikke tenkt å bruke all verden av penger, så jeg satser på et Sapphire 800 XL skjermkort og en 3200+ Venice prosessor. Har vannkjøling, og skal overklokke disse så langt jeg kommer. Skal beholde det gamle minnet (skikkelig Corsair kvalitetsminne, 400 MHz 2,2,2,5). Lurer bare på hvilket hk jeg bør kjøpe (socket 939). Skal som sagt overklokke, og vil samtidig komme ut av det hele uten å blakke meg. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe ny hw før X2-serien ble billigere, men nå har jeg ikke mye valg. Er ikke helt oppdatert på hk-fronten, så alle tips mottas med et takk eller to Kortet trenger IKKE SLI. Helst nForce 4. Edit: Skal bestille iløpet av kvelden av Flexi-data.no (så jeg slipper porto, kan hente i Bergen). Edit 2: Vurderer Abit AN8 Ultra... Endret 7. august 2005 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Ok, har bestemt meg for DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D, med mindre det kommer noen innvendinger veldig kjapt. Har sett litt på reviews, og denne virker tilfredsstillende. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5491 Siden du ikke vil bruke all verden av dinero og ønsker en som klokker Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 he he, da fikk du vel bekreftet misstanken siden vi posta likt Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Jupp, hadde faktisk det kortet i handlekurven hos Netshop akkurat idet vi postet Tenker jeg blir fornøyd, ja Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det tror jeg og. men siden du er inne på det: Legg den under favs da: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=59207 Er også en del som har hatt problems, men jeg hadde nok valgt det kortet selv om jeg var deg. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Takker så mye for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå