Goscinny Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hei! Jeg har et GeForce-skjermkort med video ut. Hvordan kan e switche mellom TV-skjermen som viser det som skjer på pc'n og PC-skjermen uten og restarte? Går det ann å vise begge samtidig? Håper på gode svar. PS! Er ikke sikker på om dette er den rette plassen, så beklager om det er feilpost! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 ehh.. hmm.. mest sannsynlig har det skjermkortet s-video ut ( 5 pinner og en "stor kloss" ) For det første må tvn din støtte S-VHS signaler. Hvis den gjør dette er det fullt mulig å vise det samme som skjer på pc skjermen. Det som er litt gøy er at man kan spille av video på pcskjermen i bitteliten skjerm. og når man titter bort på tvn er det fullscreen. diggbart. har det samme oppsettet her Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Okey: Jeg får til og se data på TV'n. Men jeg får ikke til å vise data på dataskjermen og TV'n samtidig. Jeg får heller ikke switcha uten og restarte pc'n. Må e ha et spes program? Skjermkortet mitt er GeForce MX 440 Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 du trenger å sette på clone i innstillingene. du trenger jo ikke å restarte. husker ikke helt hvordan man fiksa det Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Er det et nvidia skjermkort du har så finner du sikkert programmvare til denne på hjememsiden til nvidia. Hadde et slikt program når jeg hadde et GeForce 4 kort for en stund siden. Funket utmerket. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Er det et nvidia skjermkort du har så finner du sikkert programmvare til denne på hjememsiden til nvidia. Hadde et slikt program når jeg hadde et GeForce 4 kort for en stund siden. Funket utmerket. Jeg har GEforce 4, husker du hva det programmet heter? Ser på NVIDA sine sider nå. EDIT: Finner lite på NVIDA-siden. Endret 8. august 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 heter nview. men det trengs faktisk ikke. kjører ikke det i w2kpro som kjøres her i hvertfall.. Sitter og ser på Pimp My Ride nå.. streamer fra den stasjonære via forsterkern til tvn. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Programmet heter TV-Tool og kan lastes ned her. Håper det hjelper. Endret 8. august 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) *takke og bukke* EDIT: Hvilket skal jeg ta? Endret 8. august 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Programmet heter TV-Tool og kan lastes ned her. Håper det hjelper. Har TV-tool og nView. TV-tool skjønner e ikke noe av. Når e bytter på instillingene i hvilken skjerm ting og tang skal vises på så virker bare instillingene i noen få sekunder (har lisens)! Og nå stresser jeg med en ting. Bildet er på TV-skjermen og der kan jeg så vidt lese hva som står. Jeg får ikke endret på noen av instillingene i nView fordi instillingene blir tatt tilbake etter noen sek. Hva skal jeg gjøre??? *irritere seg på nView* Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 kanskej det er noe som hjelper deg i denne guieden http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=233424&st=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå