Gå til innhold

Vise både pc-skjerm og tv-skjerm samtidig

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et GeForce-skjermkort med video ut. Hvordan kan e switche mellom TV-skjermen som viser det som skjer på pc'n og PC-skjermen uten og restarte? Går det ann å vise begge samtidig?

Håper på gode svar.

PS! Er ikke sikker på om dette er den rette plassen, så beklager om det er feilpost!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ehh.. hmm.. mest sannsynlig har det skjermkortet s-video ut ( 5 pinner og en "stor kloss" )

For det første må tvn din støtte S-VHS signaler. Hvis den gjør dette er det fullt mulig å vise det samme som skjer på pc skjermen. Det som er litt gøy er at man kan spille av video på pcskjermen i bitteliten skjerm. og når man titter bort på tvn er det fullscreen. diggbart. har det samme oppsettet her

Lenke til kommentar
Er det et nvidia skjermkort du har så finner du sikkert programmvare til denne på hjememsiden til nvidia. Hadde et slikt program når jeg hadde et GeForce 4 kort for en stund siden. Funket utmerket. :)

Jeg har GEforce 4, husker du hva det programmet heter? Ser på NVIDA sine sider nå.

EDIT: Finner lite på NVIDA-siden.

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Programmet heter TV-Tool og kan lastes ned her. Håper det hjelper. ;)

Har TV-tool og nView. TV-tool skjønner e ikke noe av.

Når e bytter på instillingene i hvilken skjerm ting og tang skal vises på så virker bare instillingene i noen få sekunder (har lisens)!

Og nå stresser jeg med en ting. Bildet er på TV-skjermen og der kan jeg så vidt lese hva som står. Jeg får ikke endret på noen av instillingene i nView fordi instillingene blir tatt tilbake etter noen sek. Hva skal jeg gjøre???

*irritere seg på nView*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...