ostehøvel Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har nettopp kjøpt et 5.1 hjemmekino anlegg, men dvd spilleren min har bare 2 ch output Er det noen måte å få sorround lyd på? kan jeg koble via AUX? Eller må jeg kjøpe en ny dvd-spiller som har 6 utganger? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er det optisk utgang på den, så er det bare å kjøpe seg en optisk kabel og bruke den. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Det er en Coaxial utg. er det denne du mener? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Du trenger digitalkabel, f.eks denne. Den kobler du fra coaxial utgangen på dvd-spilleren din til coaxial inngangen på hjemmekinoforsterkeren din. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Ok, tusen takk Skal kjøpe en slik en så fort som mulig EDIT: Fant ut at hjemmekinoanlegget mitt ikke har coax inngang Så da er det vel ikke noe annet å gjøre en å få seg en ny DVD spiller? Endret 7. august 2005 av hans33 Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva salgs hjemmekinoanlegg er det du har? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Noe billige greier Denver DSS-300 Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Finnes det ikke en konverter fra coaxial til 6 ch e.l? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Noe billige greier Denver DSS-300 Tja med et slikt annleg kan du ikke forvente de store inngangs/utgangs porter. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Ingen smartinger som klarer denne? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 ville investert i ett nytt anlegg får å være erlig Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 det beste er nokk og kjøp seg noe ordentlig greier og kasse hva nå enn dette skal fårestille Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Vel jeg har et stramt budsjett Men hadde ikke hatt noe imot litt hjelp Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvis du ikke har coax eller fiber ingang så er alternativet som du nevner en ny dvd spiller med phonoutganger til vær enkelt kanal. Problemet er bare det og få tak i en dvd spiller med separate utganger som ikke koster for mye penger. Tror nok at du kommer billigst ut av det hvis du selger det anlegget + dvd spilleren du har nå og heller kjøper et komplett anlegg. sånne mini surrerunt-anlegg får du jo til en meget billig penge. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 HFK har jo et greit oppsett til 6500,- Du må nok opp i den summen for å komme i gang med et brukbart entry level system. (OT, noen som har en god oversettelse på "Entry level"? ;(Ny)Begynner?) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det finnes da ganske rimelige DVD-spilere som har digital-utgang og som støtter 5.1. Skal du ivestere i et nytt anlegg kan dette være noe for deg. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Må spare penger og klarer meg fint med dette anlegget en stund Har sett på denne DVD-Spilleren og det står 5.1 utgang så denne burde være grei? den har fått gode tilbakemeldinger og Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 tangent er noe av det verste jeg har vært borti. Verre til plastprodukt skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Så er det denne pioneer spilleren da Den er en del dyrere, men jeg liker å ha god kvalitet og bra bilde Endret 21. august 2005 av hans33 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå