Zappza Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hei! Vi har små bygdeLAN i blandt med 5-6 stk, og jeg lurte på hvordan man får CO-OP på Battlefield 2? Har funnet noe som heter co-op_2.0_distro, der er det laget spesielle kart til Co-Op men jeg klarer ikke og sette opp sånn at det blir flere en oss. Er det noen som kan hjelpe der ute? Jævlig stor tabbe av EA Games og ikke ha Co-Op på BF2!! Lenke til kommentar
COMMANDO X Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 kan desverre ikke hjelpe deg, men det er sant at d er en STOR tabbe av dice å ikke legge til coop sånn som det var i BFV og BF1942 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Tråden er feilpostet. Vi har en egen kategori for Battlefield-serien her på spill-delen av forumet. Flytter tråden dit. Snorre *tråd flyttes* Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Hvis du googler finner du ut hvordan du gjør det.... Kort sagt går det ut på at du bare kan spille small maps i Coop og 16 spillere. Ved mindre det har kommet noe nytt. Men det finnes isåfall også på google. EDIT: Det ligger jo også tråder om samme emne i dette forumet, så hvorfor ikke lese litt før du poster? Endret 7. august 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) For å være litt mer hjelpsom kan jeg si hva du må gjøre: 1. Lag et multiplayer game 2. Alle andre maskiner går inn i lobby så de ser gamet(må ikke joine gamet) 3. Når alle ser gamet disconnecter du fra multiplayer gamet(de andre må _ikke_ trykke refresh etter dette) og lager et singelplayer game. 4. Så prøver de andre og koble til multiplayergamet, da vil de komme inn ditt singelplayer game, EDIT: Rune_F sin metode(se neste post) fungerer best, men bare hvis du har tilgang på internett, offline kontoer ikke kan joine en ipadresse. Endret 7. august 2005 av Civilix Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Start et singleplayergame, deretter joiner de andre folka serveren via. IPadresse. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 OK, hadde ikke tid og bla igjennom poster, skal på LAN om 5min... Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Må nesten spørre et kjapt spørsmål her jeg også.. Vi er 4stk som linker her nå, og når vi spiller, så bruker vi Civilix sin metode.. Har redigert ei fil, så det er 32 boter istedet for 16.. Men hvordan klarer jeg å gi oss høyere ticks? Er litt kjedlig med bare 200 ticks, for de forsvinner så kjapt.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg lurer på det samme... Kan noen hjelpe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå