grendel Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Kjøpte meg en gamepad for å teste Fifa 2002, skuffelsen var stor når jeg ikke fant driver til akkurat denne gamepad, Win xp finner den heller ikke. Er det noen som har fått denne gamepaden til å funke i Win XP, jeg har den versjonen med gameport. Kanskje løsningen er å skaffe seg en USB utgave? Grendel Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Quote: On 2001-11-27 08:06, grendel skrev:Kjøpte meg en gamepad for å teste Fifa 2002, skuffelsen var stor når jeg ikke fant driver til akkurat denne gamepad, Win xp finner den heller ikke.Er det noen som har fått denne gamepaden til å funke i Win XP, jeg har den versjonen med gameport.Kanskje løsningen er å skaffe seg en USB utgave?Grendel Min Microsoft Sidewinder Gamepad fungerer helt fint under XP. Har du prøvd å legge til MS Sidewinder Gamepad under "Game controller" i controlpanel. Velg "Sidewinder autodetect", og husk å kalibrere etterpå. :smile: Lenke til kommentar
grendel Skrevet 27. november 2001 Forfatter Del Skrevet 27. november 2001 Ja, jeg har satt på autodetect, men får beskjed om at den ikke er connecta. Lurer på om ikke dette kan ha med gameporten å gjøre jeg.. G Lenke til kommentar
Kleifert Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Gamepad'en funker helt fint i XP hos meg også. Jeg bruker gameporten til mitt Soundblaster Live Platinum 5.1. mvh Jan Arve Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Quote: On 2001-11-27 12:06, grendel skrev:Ja, jeg har satt på autodetect, men får beskjed om at den ikke er connecta.Lurer på om ikke dette kan ha med gameporten å gjøre jeg..G Dette høres nesten ut som om driveren til gameporten ikke fungerer. Du kan gå til system under controlpanel og sjekke om driveren til gameporten er installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå