Gå til innhold

Hvor kan jeg finne GT4 walkthrough?

Hetty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som har spilt GT vet at spillet går mye mer i dybden enn det du lister opp.

Det er ikke bare å kjøpe biler og kjøre løp,siden mye også handler om riktig tuning og innstillinger slik at man kan perfeksjonere bilenes kjøreegenskaper.

For oss som ikke er født racing ingenører er det greit med guider som kommer med innstillings og tuning tips.

Det er derfor jeg spør om noen kanskje har kommet over gode guider om dette

Lenke til kommentar

Det er ikke bare å kjøpe biler og kjøre løp,siden mye også handler om riktig tuning og innstillinger slik at man kan perfeksjonere bilenes kjøreegenskaper.

For oss som ikke er født racing ingenører er det greit med guider som kommer med innstillings og tuning tips.

vel da kan jeg opplyse om at jeg har hatt to savegames på GT3 med 100% og 98% fullført. er atm på 93,2% på GT4

du har til en hvis grad rett med tuning og sånt, mene når du kjøper en ny del til bilen din, som er rimelig simpelt å gjøre, så er oppsettet du får mer en bra nok i så og si alle tilfeller.

eneste plassene jeg hadde litt problemer med å vinne noen løp er på lisens tester og missions mene jeg har klart alt der også etter noen forsøk. ja og så kommer nok sannsynligvis grus rallyløpa på hard til å bli frustrerende vanskelige da rally delen i GT4 (og 3) er no dritt.

da jeg først satte meg ned å kjørte GT3 så hadde jeg ikke så all verden av kunnskaper om diverse av bilene, mene det var rimelig simpelt å vinne løp.

eneste grunnen til å be om en "walktrough" i mine øyne må være for å vite hvem løp som har hvilke biler som gevinst. og på det punktet liker jeg å bli overraska

Lenke til kommentar

Der er jeg helt enig med deg!! :yes:

Det er så fryktelig viktig med rett oppsett på understell, (og drivverk) men veldig mange tenker kun hk.! Bremser er jo bare bortkasta! :mad::ermm:

Det blir feil ikkesant??

Tenk at man har 800hk og ræva understell vs 400hk og et skikkelig påkostet et!

Hvem vinner? Det kan dere tenke dere, for hvordan man tar og akser ut av svingene har alt og si!

Så det er langt ifra bare å handle en bil, trimme som faen og slædde avgårde..!

"Jøsses, penger jo! Stage4 Turbo el justerbart understell til 50,000??"

Nei, du har min fulle støtte ang dette.. :thumbup:

Lenke til kommentar

om du skal ha optimalt oppsett til en hver tid så ja da er jo selfølgelig en oversikt over alt dette best, mene det ser jeg personlig på som juks og mener at det ødelegger en del av gleden ved spillet.

er du blakk, kjør en cup et par ganger extra. du kan resette scoren din og vinnne en bil til på de fleste cupene.

når det gjelder hvem bil du bør kjøpe, kikk litt på de forskjellige løpa og se om det er noen løp som du kan bruke samme bilen på flere ganger.

f. eks. så er en skyline R33 eller R34 et godt valg da de er forholdvis billige, har både turbo, 4x4, er 90 tallsbil og er en GT-R bil. bare der har du minst 4 cuper du kan kjøre. og når du får litt bedre råd så kan du kjøpe mere trim og kjøre flere krevende cuper. du får nemlig 844 hk i skylinen og den går rimelig bra for å si det sånn

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Der er jeg helt enig med deg!! :yes:

Det er så fryktelig viktig med rett oppsett på understell, (og drivverk) men veldig mange tenker kun hk.! Bremser er jo bare bortkasta! :mad::ermm:

Det blir feil ikkesant??

Tenk at man har 800hk og ræva understell vs 400hk og et skikkelig påkostet et!

Hvem vinner? Det kan dere tenke dere, for hvordan man tar og akser ut av svingene har alt og si!

Så det er langt ifra bare å handle en bil, trimme som faen og slædde avgårde..!

"Jøsses, penger jo! Stage4 Turbo el justerbart understell til 50,000??"

Nei, du har min fulle støtte ang dette.. :thumbup:

det kommer veldig ann på åsse bane du kjører på. er du på en trang bybane såe r jeg enig selv, mene skal du kjøre 35 runder på nürburgring (ja det er cup som du må det) så er det best med masse hester for å bli fort ferdig. gi meg en bil med 800 hester så skal jeg slå deg på den banen med så og si alt annet med 400 hester som finnes i spillet.

vi kan vel oppsummere med at hva slags upgrades du trenger kommer ann på banen.

Lenke til kommentar

Her kan man gå i dybden.

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/1...5546643-4267054

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/1...5546643-4267054

Jeg har brukt Primagames sine guider til andre spill som Flight Simulator og Hitman 2.

Guidene er skikkelig gode og detaljerte, og den til Flight Simulator går virkelig i dybden.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar
gi meg en bil med 800 hester så skal jeg slå deg på den banen med så og si alt annet med 400 hester som finnes i spillet.

Fordi banen har et par lange sletter mener du?

Så hvis du har 800hk i en ellers original Plymouth GTX, og en annen har 400hk i en Ford GT, så vinner du?

Jeg sier bare at det ikke alltid er tingen med mye hester...

Lenke til kommentar

Boken kom i posten idag.

Imponerende. 300 sider Gran Turismo 4.

Det er en guide foran en walkthrough.

Kapitler om kjøreteknikker, tuning og oppsett av biler, baneanalyser med anbefalt kjørespor osv...

Et hav av informasjon for GT4 interesserte, men som også kan brukes i racing generelt.

Anbefales.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...