Gå til innhold

Anbefales Travelmate serien?

padda

Anbefalte innlegg

Driver å prøver å kjøpe meg en laptop for tiden, og vurderer å kjøpe en av Acer sine. Virker som om folk flest er fornøyd med dem, og som om det er stabile maskiner. Jeg trenger noe til studier, og har sett for det meste på 8101-modellen. Men så leste jeg testen av den, og den kom ikke så bra ut som jeg hadde håpet. Er 8101 en bra maskin? Eller bør jeg heller gå for 8103?

Og hva syns folk om ferrari-serien, er den noe å vurdere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt 8101 i 2 uker nå, har ingenting å klage på. I motsetning til testen så liker jeg keyboardet meget bra, og det er heller ikke noe stress med å ha disse USB portene på høyre side ....kanskje fordi jeg ikke har så my å ha dem i...det er jo forsåvidt en USB på vesntre side også, så der passer det fint med en mus, eller skaff deg en god trådløs som jeg har tenkt, så har du jaffal en godt plassert USB ;-)

Skjermen er knall, pekebrettet føles litt tregt, men så bruker jeg det nesten aldri heller. Maskinen er meget god performance messig, jeg spiller HL2 spillbart i 1680x1240 med det meste av grafikk på, alltid litt lag etter hver loading da, men stort sett går det finfint.

Ellers er det ikke noe særlig mer å si, jeg er storfornøyd med min iallefall. Alt har gått smertefritt til nå.

Ellers nevnes det i testen at det mangler express card, og at museknappene støyer for mye. Vel, er du fan av pekebrettet, kan det kanskje være et problem, og express card sloten er jo grei å ha hvis en bruker det...

Jeg føler iallefall at de manglene hw hadde i sin konklusjon, på langt nær veies opp for de positive sidene med denne maskinen. Anbefaler kjøp ;-)

At pcen har 1 års garanti er ingen sak ettersom norsk lov gir 5 år på pc uanskvett...

Endret av 640x480
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...