Gå til innhold

Trenger hjelp med Apple-support til ein iPod


Anbefalte innlegg

Brob min har ein stykk iPod her som ikkje er operativ. Alt eg får fram er ein Apple-logo og ei mappe med eit utropsteikn. Har prøvd å resette ørten ganger, utan hell og iPoden får ingen kontakt med PC verken på Firewire eller USB 2.0.

 

Greit, iPoden er ikkje 1 år gammal, så garantien er framleis inntakt. Apple tar seg av all retur og suppoert sjølve, så Komplett, der den vart kjøpt kan ikkje hjelpe.

 

Eg finner fram supportsidene til Apple og det meste går greit, heilt til eg kjem til følgande side. Der står det Country: United Kingdom, og er ikkje mulig å endre på. Om eg skriver inn ein norsk postboks får eg ein feilmelding som viser korleis ein postboks skal sjå ut, altså ein postboks i UK.

 

Er det andre her på forumet som har hatt service på sitt Apple-utstyr og kan hjelpe meg? Hadde samme problem i fjor når eg ville sende inn øyrepluggar og ein defekt fjernkontroll, men fant aldri ut av det og ga faen. No derimot, er det snakk om ein spelar til fleire tusen, og Apple skal værsågod få lov til å gje bror min ein ny spelar.

post-78-1123429283_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd alt på den sida der, har også søkt på google etter samme problem og funnet stort sett det samme, ingenting hjelper.

 

Eg går inn på .no ja, i starten velger eg jo "Country: Norway", "Language: English", men så når eg skal fylle inn kontaktinfo er det plutseleg blitt United Kingdom :dontgetit:

 

Ingen her på forumet som kunne tenkt seg å prøvd å fylle ut og sjå om dei får samme resultatet? Du må ein iPod eller noko sånt med serienummer.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Jeg tror det kan ha noe med .Mac-kontoen din.

 

Etter å ha lagt inn serienr, land og språk, må du logge inn på en konto. Jeg valgte nettopp Norway, og English, akurat som deg, samt serienr på en eldgammel iPod.

 

Blablabla.... I understand og I Agree..... blablabla

 

Så kommer jeg til Contact Info: Country: Norway.

 

Prøv å registrere deg på nytt der du skal logge deg inn. Evt. sjekk kontoen din på .Mac (om du har noen).

 

Kan ikke skjønne at problemet ligger noe annet sted enn der. Med mindre du har satt no spesielle nettverksverdier/sperrer/blokker som gjør at det ser ut som du sitter i England..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...