tgrude Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jeg "hadde" en Xp 1700+, som nå er defekt.. Det jeg lurer på er om prosessoren tåler et lite kutt i den brune kanten ytterst.. (kom borti med skruvjern) skal det ha noe å si? Jeg får den iallefall ikke til å funke nå.. håper å få denne igjen på garantien! Vær snill å kom med tilbakemld. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hvilken CPU er det du har? Er ikke sikker på det her, men tviler på at det skal gjøre noen forskjell...kommer ann på hvor stort kuttet er, og hvordan innpakningen er. Hvis CPU ble ødelagt etter å ha kutta i den er det ganske opplagt hvorfor den er defekt, eller hva? Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 kuttet er ganske så lite. men jeg trodde ikke det brune rundt kjernen hadde så mye å si, trodde ikke det gikk strømmer inni der. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Der går det for det meste ledere fra alle pinnene under CPUen. Er du uheldig nok går det vel ann å kløyve fra hverandre lederne. ! Lenke til kommentar
Newman Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hvis du snur cpuen vil du se masse pigger som stikker ut av det "brune"... Hvis du har kutta av en av "ledningene" som går fra piggene til cpu kjærna så funker ikke cpuen så phett lenger... Disse "ledningene" ligger inni det brune, og det er umulig og se om du har kutta over noen eller ikke. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-08-05 00:04, tgrude skrev:Jeg "hadde" en Xp 1700+, som nå er defekt..Det jeg lurer på er om prosessoren tåler et lite kutt i den brune kanten ytterst.. (kom borti med skruvjern) skal det ha noe å si?Jeg får den iallefall ikke til å funke nå..håper å få denne igjen på garantien!Vær snill å kom med tilbakemld. Tips: Bruke emnefeltet fornuftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå