Boralis Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Tror dere stopper der om dere ikke ønsker ferie fra forumet da Lenke til kommentar
andersen106 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvor gammel er dere?? Kan ikke holde på sånn som dette. akkuratt så gammel som det passer meg tenk. hold kjeft a simvik.. nØØrd Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er det bare meg eller er det flere som har lyst til og stenge denne tråden?!? Lenke til kommentar
andersen106 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Tror dere stopper der om dere ikke ønsker ferie fra forumet da er det deg vi kaller snikker'n.... ok sjef... har hatt ferie!! Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Tror dere stopper der om dere ikke ønsker ferie fra forumet da er det deg vi kaller snikker'n.... ok sjef... har hatt ferie!! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er det bare meg eller er det flere som har lyst til og stenge denne tråden?!? Report knappen er en fin knapp. allerede trykkt på Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er det bare meg eller er det flere som har lyst til og stenge denne tråden?!? Report knappen er en fin knapp. allerede trykkt på Me too!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Klarer man ikke å avstå fra å oppføre seg som en mongo, får man ikke hjelp her på forumet. Tråden stenges, og de to sinte smårollingene får hver sin advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg