hanekam Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) hallo. skal selge mine to maxtor hdd. men er usikker på hva jeg kan kreve for disse. den ene er en 160gig 9series. og den andre en en maxtor 200gig. 10 series. begge diskene er ikke brukt lenger enn fra tg 05. og har fortsatt garantien på begge diskene. hvor mye kan jeg kreve å få betalt for disse to samlet? eller hver for seg? det er ide. Endret 7. august 2005 av simvik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 500 spenn omtrent...kanskje litt mer Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) hver for seg eller for begge? Endret 7. august 2005 av simvik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 for begge, de koster omtrent 600 kr, i nypris hver.... Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 de koster da vel 825 og 725 ny pris da.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) nope, 9ern koster 611kr, mens 10ern koster 739, så omtrent 650kr hver Endret 7. august 2005 av Slettet-uHVgFQ Lenke til kommentar
andersen106 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 simvik detta er møkka hdd... det MAXTOR dritt,, men detta er av egene erfaringer.. noen liker dem kanskje. men 500 er en bra pris VIS dem virker Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 hold kjeft a fu**** kicker assen din ass. Lenke til kommentar
andersen106 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 hold kjeft a fu**** kicker assen din ass. ja ok>!!! kom a simvik ta med hdd dine a så jeg kan dytte dem opp i ræva di! Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 hold kjeft a fu**** kicker assen din ass. ja ok>!!! kom a simvik ta med hdd dine a så jeg kan dytte dem opp i ræva di! ikke hvis jeg rekker å gjøre det først moahahhaa Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 hold kjeft a fu**** kicker assen din ass. ja ok>!!! kom a simvik ta med hdd dine a så jeg kan dytte dem opp i ræva di! ikke hvis jeg rekker å gjøre det først moahahhaa det blei stille nå tenker jeg, fu***** Lenke til kommentar
andersen106 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 hold kjeft a fu**** kicker assen din ass. ja ok>!!! kom a simvik ta med hdd dine a så jeg kan dytte dem opp i ræva di! ikke hvis jeg rekker å gjøre det først moahahhaa det blei stille nå tenker jeg, fu***** hvem kaller du fu*****?? du liker å leke med livet.. Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 hold kjeft a fu**** kicker assen din ass. ja ok>!!! kom a simvik ta med hdd dine a så jeg kan dytte dem opp i ræva di! ikke hvis jeg rekker å gjøre det først moahahhaa det blei stille nå tenker jeg, fu***** hvem kaller du fu*****?? du liker å leke med livet.. du da? pleier å leika ein liten leik med deg sjølv. VIGGO Lenke til kommentar
andersen106 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 hold kjeft a fu**** kicker assen din ass. ja ok>!!! kom a simvik ta med hdd dine a så jeg kan dytte dem opp i ræva di! ikke hvis jeg rekker å gjøre det først moahahhaa det blei stille nå tenker jeg, fu***** hvem kaller du fu*****?? du liker å leke med livet.. du da? pleier å leika ein liten leik med deg sjølv. VIGGO jeg leiker med mora di, mens søstra di ser på.... fuckbag Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 hold kjeft a fu**** kicker assen din ass. ja ok>!!! kom a simvik ta med hdd dine a så jeg kan dytte dem opp i ræva di! ikke hvis jeg rekker å gjøre det først moahahhaa det blei stille nå tenker jeg, fu***** hvem kaller du fu*****?? du liker å leke med livet.. du da? pleier å leika ein liten leik med deg sjølv. VIGGO jeg leiker med mora di, mens søstra di ser på.... fuckbag morra mi er død så det er jævla nasty asss. nekrofile faen. Lenke til kommentar
andersen106 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) hold kjeft a fu**** kicker assen din ass. ja ok>!!! kom a simvik ta med hdd dine a så jeg kan dytte dem opp i ræva di! ikke hvis jeg rekker å gjøre det først moahahhaa det blei stille nå tenker jeg, fu***** hvem kaller du fu*****?? du liker å leke med livet.. du da? pleier å leika ein liten leik med deg sjølv. VIGGO jeg leiker med mora di, mens søstra di ser på.... fuckbag morra mi er død så det er jævla nasty asss. nekrofile faen. surt da!! søstra di Endret 7. august 2005 av andersen106 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvor gammel er dere?? Kan ikke holde på sånn som dette. Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 hold kjeft a fu**** kicker assen din ass. ja ok>!!! kom a simvik ta med hdd dine a så jeg kan dytte dem opp i ræva di! ikke hvis jeg rekker å gjøre det først moahahhaa det blei stille nå tenker jeg, fu***** hvem kaller du fu*****?? du liker å leke med livet.. du da? pleier å leika ein liten leik med deg sjølv. VIGGO jeg leiker med mora di, mens søstra di ser på.... fuckbag morra mi er død så det er jævla nasty asss. nekrofile faen. surt da!! søstra di du mener vel broren min vel.. har ingen søster. homo.. hehe Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Hvor gammel er dere?? Kan ikke holde på sånn som dette. akkuratt så gammel som det passer meg tenk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg