D2001 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Hei, har installert og avinstallert ufattelig mye tull i det siste på bærbaren, og kunne tenkt meg å formatere den og "begynne på ny" (bli litt ryddigere, hehe) Noen som har tips på hvordan jeg kan få slettet alt og få alt til å reinstalleres slik som når PCen er ny? En steg-for-steg guide hadde jeg satt pris på =) Endret 7. august 2005 av D2001 Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Så du tenker ikke på å bare formatere og få alt fjernet? Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Husk: backup, backup, backup! Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Husk: backup, backup, backup! Jada back-up husker jeg =) Ja bare få re-installert XP og få "formatert" bærbaren... Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Enkleste måten er å bruke an restore cd dersom det fulgte med pc'n. Da får du satt den opp slik den var med drivere å laptop spesifike programmer. Eller du kan bruke en vanlig xp cd å formatere å reinstallere med, men da må du finne alle drivere for så å gå på nett å lete etter programmene som styrer tastaturinstillingene, strømstyring, profiler for nettverk dersom det fulgte med osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå