tørrfisk Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Syns denne virket litt grei, kom gjerne med bedre forslag! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302551&cks=PRL Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Bare et lite tips: Det er et demokort med bare 1 stk. på lager, det er en viss sjanse for at dersom det er et bra kjøp, så vil noen andre komme deg i forkjøpet mens du venter på svar om det er bra eller ikke, noen som ble oppmerksom på kortet fordi du linket til det kanskje? Når det gjelder pris/ytelse på dette kortet så vil jeg påstå at det ser bra ut, 2ns RAM er godkjent selv om det hadde vært bedre med 1,6ns selvfølgelig. Kjøleløsningen ser også robust ut så det burde være klart for litt overklokking og sannsynligvis 4 ekstra pipelines v.h.a. Rivatuner. Når det er sagt synes jeg ikke dette er et løp å kjøp kort, men du kan absolutt brenne vekk mere penger på dårligere kort. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Takk for tipset, men da er folk sleipe!! Det har da 16 pipelines? Hva med v9999 versjonen med 128MB da? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Er det noen andre webshops som selger demovarer? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Takk for tipset, men da er folk sleipe!! Det har da 16 pipelines? Hva med v9999 versjonen med 128MB da? Jeg skal ikke si at det ikke har 16 pipelines, men dersom du går ut fra at det har det pga. at det heter "Ultra" så kaller altså Gainward så å si alle kortene sine for et eller annet "Ultra". Kortet du linker til skal ha en "GT" kjerne, og da altså bare 12 pipelines såvidt jeg har fått med meg. Samtidig så selger Asus 6800 med 12 pipelines og 6800GT med 16 så Når det gjelder Komplett sitt demovaresalg så er det langt mellom de gode tilbudene, tror de bare finner nypris og slår av 10% eller noe sånt. Det synes jeg ikke er spesielt bra avslag på varer som i tillegg til å være brukt mangler programvare og kabler. Ofte er kortene så gamle når de kommer som demovarer at Kompletts demovarepris er dyrere en konkurenters nypris. Som jeg skrev i en annen tråd tror jeg nok at det beste skjermkortet du kan kjøpe nå i pris/ytelses forhold må bli dette: http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=340736 (NB: dukker ikke opp om du har "popupkiller") Lenke til kommentar
Azton Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Det er et veldig bra kort, og jeg sitter på det selv. Drar alle spill uten problemer, og plenty med eye-candy. Mener kortet har like mange pipelines som Ultra, og at det bare kjører på andre frekvenser? Er ikke helt sikker. Edit: Jeg har klokket mitt opp til Ultra frekvens, og får tilnærmet samme poengsum som andre med Ultra i 3DMark. Dette støtter vel min teori. - Azton Endret 7. august 2005 av Azton Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva med v9999 versjonen med 128MB da? "vanlig " DDR minne, kjøp Gainward med GDDR3.... Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 neja alle 6800gt har 16 pipelines... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå