encyclobe Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har en 3 år gammel Dell Latitude X200 med følgende spesifikasjoner: P3 Ultra Low Voltage 933MHz 256MB RAM 30GB HD Firewire CD-ROM Bæreveske i lær 2 batterier, hvorav det ene er maratonbatteri Maskinen er veldig liten og lett, veier kun 1.3kg og passer ypperlig for surfing, word og som multimediamaskin. Jeg ville tro at en ultraportabel er mer attraktiv enn en gammel utdatert desktoperstatter, siden at den er liten og lett å ta med seg aldri vil gå ut på dato. Jeg betalte i sin tid 17.000 kr for maskinen. Hvor mye kan jeg regne med å få igjen for den idag? Hva skal jeg sette som startpris? Har ikke funnet noen X200, verken på Finn.no eller QXL. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Greentech.no skal få inn noen brukte Dell X200 i midten av september. Prisen de setter er ca.3200 inkl. moms. Det er sikkert uten lærveske og med ett batteri, men det er vel kanskje en pekepinn på hva en X200 er verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå