834HF42F242 Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Hvis jeg leverer disken til produsenten, vil de kunne fikse den for meg mot betaling? Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Hmm, det tror jeg ikke, men det er jo lov å høre. Spørsmålet er om de er interressert i å ta på seg det ansvaret... EDIT; forresten, Maxtor gidder ikke ta en slik jobb etter hva je har forstått. De har overhodet ikke reservedeler, og kan dermed ikke gjøre noe med disken din. Vi er Maxtor-partner tror jeg, så jeg har lest noe ett eller annet sted om det Endret 7. august 2005 av enden Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Dette er den jeg har: http://www.firewire-1394.com/maxtor-onetouch-ii-300.htm Dette er vel en disk som bør ha samme kort? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309274&cks=PRL Den koster jo ikke mer enn 1290,- Verdt et forsøk kanskje? Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvis det ikke er en MaxLine-disk da, men det tviler jeg på til den prisen. Maxtor har i alle fall bare en revisjon av DM+10 300GB såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 JA Det må det være. Edit: ikke rask nok Man har alltid max uflaks. Det er loven om tings iboende faenskap det wink.gif nope, den har ett navn, husker det bare ikke. men den lyder slik: Alt som kan gå galt, går galt. Du tenker vel på Murphy's lov? Den sier forøvrig at dersom det bare er en måte å gjøre en ting feil på, så kan du være sikker på at det kommer til å være måten du velger å gjøre det på. Noe forenklet i sin form: Alt som kan gå galt, går galt. Og tross alt veldig feil. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Hvis det ikke er en MaxLine-disk da, men det tviler jeg på til den prisen. Maxtor har i alle fall bare en revisjon av DM+10 300GB såvidt jeg vet. Eller jeg kan plukke hd-kortet ut av denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307392&cks=PRL Trenger vel ikke kjøpe firewire-versjonen, som er dyrere... Den jeg har nå er firewire-versjon, men det er vel kun forskjeller i kretskortet til kabinettet? Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Disken er nok den samme uavhengig av tilkoblingen ja. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Ok! Takker for hjelp... Da har jeg først sendt en mail til komplett, om hva de anbefaler at jeg bør bestille. PS: Føler at avataren din ler av meg Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 PS: Føler at avataren din ler av meg Prøver bare å spre litt glede til de som får tilsnakk og advarsler av meg Lykke til med disken! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Da er ny disk på vei i posten. Jeg gikk for den enkle, da komplett med stor sikkerhet mente at det var den samme. Om det skulle vise seg å ikke fungere, så har jeg uansett en ny harddisk. 9000 spenn for å få dataene til bak, er absolutt ikke verdt det... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Får oppdatere her! Det fungerte å bestille en ny harddisk av samme type, og ta ut kortet av denne for så å sette det inn i den gamle. Pass på at disken har samme cache og størrelse.... Lenke til kommentar
xB^ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Får oppdatere her! Det fungerte å bestille en ny harddisk av samme type, og ta ut kortet av denne for så å sette det inn i den gamle. Pass på at disken har samme cache og størrelse.... Flaks i uflaksen ? Godt det ordna seg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå